iRobot, światowy lider w dziedzinie robotów sprzątających, zaprezentował przełomową serię nowych modeli Roomba. To największa i najbardziej zaawansowana linia produktowa w 35-letniej historii firmy. Nowe urządzenia oferują innowacyjne technologie, w tym systemy kompresji brudu, wysuwane podwójne obrotowe pady mopujące oraz nowoczesną aplikację Roomba Home, zapewniającą jeszcze bardziej intuicyjną obsługę.
Premiera nowych robotów to dowód na dynamiczny rozwój naszego zespołu innowacji i odbudowę pozycji iRobot jako twórcy i lidera tej kategorii. Nowa linia produktowa jest efektem pracy naszych światowej klasy inżynierów oraz doskonałości naszych projektantów – podkreśla Gary Cohen, CEO iRobot.
Nowa hierarchia nazewnictwa produktów pozwala użytkownikom łatwiej dobrać odpowiedni model do swoich potrzeb. Wszystkie roboty wyróżniają się zwiększoną mocą ssącą, ulepszoną nawigacją i szybkim mapowaniem dzięki technologii LiDAR ClearView. Wybrane modele wyposażono również w system PrecisionVision z wykorzystaniem AI, umożliwiający inteligentne omijanie przeszkód i rozpoznawanie dywanów.
Nowości produktowe w ofercie iRobot:
- iRobot Roomba 105 Combo – robot odkurzająco-mopujący o mocy ssącej 7 000 Pa.
Cena: 1 099 PLN - iRobot Roomba®105 Combo + AutoEmpty – model ze stacją automatycznego opróżniania pojemnika.
Cena: 1 599 PLN - iRobot Roomba 205 DustCompactor Combo – wyposażony w technologię DustCompactor, pozwalającą przechowywać brud w pojemniku przez 60 dni.
Cena: 1 799 PLN - iRobot Roomba Plus 405 Combo + AutoWash – model z 2 obrotowymi padami i stacją czyszczącą, która pierze i suszy pady mopujące.
Cena: 2 799 PLN - iRobot Roomba Plus 505 Combo + AutoWash – robot z funkcją PerfectEdge i technologią SmartScrub. Stacja czyszcząca pierze i suszy pady ciepłym powietrzem.
Cena: 3 199 PLN - iRobot Roomba Max 705 Vac + AutoEmpty – robot odkurzający z 2 gumowymi szczotkami i mocą ssącą 13 000 Pa.
Cena: 2 999 PLN
Nowe roboty zachwycają eleganckim designem i wysokiej jakości materiałami, dzięki czemu doskonale komponują się z każdym wnętrzem. Nowa stylistyka opakowań, utrzymana w minimalistycznej estetyce zieleni, zwiększa czytelność informacji o produktach.
Pierwsze modele z nowej gamy produktowej trafią do sprzedaży już 18 marca 2025 r.




