Connect with us

Cześć, czego szukasz?

Newsy

Tommy Hilfiger przedstawia: współpraca Tommy Jeans z marką Aries

Wspólna kolekcja to przewrotna gra symbolami stylu preppy

Tommy Hilfiger ma przedstawił najnowszą współpracę TOMMY JEANS z londyńską marką luksusowego streetwearu Aries. Wspólna kolekcja marek opiera się na grze proporcji i uniwersalnych sylwetkach. Podkreślone ręcznie wykonanymi przez Aries elementami, unikalne projekty pozwolą na nowo odkryć klasyczne motywy stylu Tommy’ego.

35-częściowa kolekcja Tommy X Aries składa się z ubrań męskich, damskich i obuwia, zainspirowanych archiwami TOMMY JEANS i wzbogaconych charakterystycznymi motywami marki Aries. W projektach zastosowano jeans, przeskalowane proporcje i warstwy, które wnoszą do nowoczesnego stylu preppy akcent luksusowego streetwearu. Główne elementy kolekcji to sukienka z żakardową logowaną taśmą, komplet czarnej kurtki typu trucker i spodni, jeansowa kurtka w odcieniu indygo i luźne, dwukolorowe spodnie z denimu pokrytego sitodrukiem.

Wspierając wizję zrównoważonego rozwoju marki TOMMY HILFIGER – i mody, która nic nie marnuje i jest otwarta na wszystkich – wybrane elementy kolekcji tworzą serię Tommy x Aries: Remade. To limitowana edycja unikalnych, jedynych w swoim rodzaju projektów, ręcznie wykonanych przez Aries z istniejących już ubrań: odpadów pokonsumpcyjnych i fabrycznych nadwyżek. Wśród unikatów dla kobiet znalazły się między innymi: gorsety z flagi Tommy’ego i odzyskanego denimu, wycinane T-shirty w stylu vintage, czy asymetryczna sukienka, uszyta z trzech koszul. Projekty dla mężczyzn wykorzystują przerobione firmowe flagi Tommy’ego i elementy graffiti na koszulkach i bluzach vintage.

Aby zapewnić maksymalny efekt, kampania wspólnej kolekcji kładzie nacisk na design i konstrukcję poszczególnych produktów. Autentyczna, surowa estetyka marki jest przedstawiona z buntowniczą, porywającą energią. Twórczy motyw „hakowania” mody ożywa dzięki artystycznej oprawie każdego kadru. Wykorzystane naszywki, taśmy i grafiki – elementy każdego z projektów – wzbogacającą wizję kampanii.

Fotograf Angelo Pennetta wniósł do tej współpracy swój unikalny punkt widzenia i starannie opracował kampanię jako portfolio intrygujących zdjęć. Kampanię dopełni film autorstwa założycielki i dyrektorki kreatywnej marki Aries – Sofii Prantery.

Kolekcja będzie miała premierę w Londynie, gdzie nowe technologie będą „hakować” miasto. Plakaty i tablice z oznaczeniami ulic – po zeskanowaniu przez smartfon – będą kierować przechodniów do pobliskiego sklepu. Na miejscu goście będą mogli zapoznać się z kolekcją w wirtualnej przymierzalni w technologii AR.

Aries to marka luksusowego streetwearu, projektowanego w Londynie i produkowanego we Włoszech. Stworzona przez Sofię Pranterę, narodziła się z jej nieustającej miłości do kultury trash, niszowej sztuki, grafiki i ilustracji. Aries odzwierciedla korzenie Sofii, wywodzące się z londyńskiej szkoły mody Central Saint Martin’s, a także jej pieczołowite podejście do konstrukcji, farbowania i zdobienia ubrań.

Kolekcja będzie dostępna od 31 marca 2023 r. w wybranych sklepach Tommy Jeans i u wybranych partnerów, na stronie tommy.com oraz w sklepie Aries w Londynie.

Autor

Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.

Może cię też zainteresować

Newsy

Idealna propozycja dla fanów aktywnego, miejskiego stylu

Newsy

Czterodniowy program wydarzeń poświęconych modzie, sztuce i wspólnej twórczości