Connect with us

Cześć, czego szukasz?

Newsy

vivo tworzy niezapomniane chwile dla kibiców

Kampania „GIVE IT A SHOT” przekracza granice.

Marka vivo, producent oficjalnego smartfona i jedyny oficjalny sponsor Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022 z branży smartfonów, odegrała integralną rolę w łączeniu ludzi na całym świecie za sprawą globalnej kampanii „GIVE IT A SHOT”.

W ciągu ostatniego miesiąca kibice mieli okazję śledzić emocjonujące mecze piłki nożnej na Mistrzostwach Świata FIFA w Katarze 2022. 32 piłkarskie drużyny konkurowały między sobą o wejście do finału, który odbył się 18 grudnia i podczas którego Argentyna pokonała Francję, zdobywając swój trzeci puchar Mistrzostw Świata FIFA.

W tym trudnym roku, w którym ludzie na całym świecie muszą mierzyć się z wieloma wyzwaniami, współpraca pomiędzy vivo i FIFA pozwoliła połączyć ludzi, tak aby mogli wspólnie cieszyć się i budować więzi między sobą. Realizowane przez vivo kampanie były prowadzone etapami, aby kibice z całego świata mogli razem przeżywać niezapomniane, emocjonujące chwile na Mistrzostwach Świata FIFA w Katarze 2022.

Na pierwszym etapie kampanii #vivoGiveItAShot 10 najbardziej kreatywnych uczestników miało szansę wygrać telefon vivo i piłkę. Kibice mieli za zadanie opublikować na Instagramie zdjęcia lub filmy zawierające elementy związane z vivo lub piłką nożną z hashtagiem #vivoGiveItaShot. Drugi etap kampanii wystartował 14 listopada i zakończy się 31 grudnia. W tym czasie uczestnicy mogą dzielić się z innymi chwilami, które warto świętować, używając specjalnych filtrów vivo i oznaczając swoje zdjęcia i filmy na TikToku hashtagiem #vivoGiveItAShot, aby wygrać ekskluzywne gadżety vivo lub FIFA.

Ponadto w ramach kampanii #vivoGiveItaShot i #vAreHereToShare firma vivo nawiązała współpracę ze słynnym piłkarzem ulicznym i influencerem Jackiem Downerem, wspólnie organizując emocjonujące uliczne wyzwania i międzynarodowe dyskusje na TikToku. Tutaj możesz zobaczyć film z ulicznym wyzwaniem, w którym wziął udział Jack.

Firma vivo prowadzi również Fan Photographer Program, w ramach którego zaprosiła specjalnych gości do oglądania Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022 na żywo na stadionach. Była to dla nich niepowtarzalna okazja, by móc śledzić piłkarskie rozgrywki tak blisko, jak nigdy dotąd.
Oprócz tego vivo pełni kluczową rolę w pomyślnej organizacji turnieju. Marka wyposażyła personel Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022 w swoje najlepsze flagowe smartfony, aby ułatwić mu pracę podczas imprezy dzięki najnowocześniejszym technologiom.

– Jako producent oficjalnego smartfona Mistrzostw Świata FIFA w Katarze 2022 jesteśmy dumni z istotnej roli, jaką odegraliśmy, aby zapewnić sukces tej ważnej imprezy sportowej. Nasza współpraca z FIFA pozwala łączyć kibiców z całego świata – powiedział Spark Ni, starszy wiceprezes i dyrektor ds. marketingu w vivo. – Dzięki wykorzystaniu mediów społecznościowych do przełamywania barier prowadzone przez nas na Mistrzostwach Świata FIFA w Katarze 2022 kampanie zyskały gigantyczną popularność wśród kibiców wszystkich ras i płci. Wierzymy, że strategiczny marketing sportowy może stać się dla vivo ważnym kanałem, poprzez który firma będzie mogła zaprezentować swoją wiodącą technologię smartfonów i innowacje w tej dziedzinie szerszemu gronu odbiorców z całego świata.

Autor

Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.

Może cię też zainteresować

Newsy

Nieustająca przyjemność w każdym miejscu

Newsy

Nowo opracowany przetwornik obrazu i technologia pochodząca z produktów Alpha umożliwiają tworzenie imponujących portretów

Publikacje

Czy przywiązanie do marki może mieć wymiar praktyczny?

Newsy

Od teraz ekran zewnętrzny smartfona umożliwia korzystanie ze Spotify oraz odpowiadanie na wiadomości głosowe (Speech-to-Text)