Połącz się z nami

Newsy

Spotify testuje przewijanie reklam dla darmowych użytkowników

Nie znikną, ale staną się mniej irytujące.

Opublikowane

dnia

Użytkownicy darmowego Spotify do tej pory musieli pogodzić się z faktem, że ich pieczołowicie ułożone playlisty będą od czasu do czasu przerywane krótkimi reklamami, których nie można pominąć ani przewinąć. Mamy dla nich dobre wieści – być może ta ostatnia funkcja zostanie wkrótce udostępniona szerszej publiczności.

Testy przewijania reklam w darmowej wersji Spotify przeprowadzane są aktualnie w Australii. Użytkownicy serwisu otrzymali dostęp do opcji Active Media. Umożliwia ona przeskoczenie nielimitowanej ilości reklam podczas korzystania z serwisu. Zabieg ten ma na celu nie tylko uprzyjemnienie słuchania muzyki. Spotify wykorzysta Active Media do zbierania danych na temat, które reklamy były najczęściej pomijane przez danego użytkownika i dostosowania tematyki ogłoszeń do jego zainteresowań. W ten sposób serwis zagwarantuje, że reklamy trafią przede wszystkim do odbiorców, do których powinny trafić. Spotify zapowiedziało także, że reklamodawcy nie będą musieli płacić za „przeskoczone” ogłoszenia, co jest odważnym krokiem, który może znacząco wpłynąć na dochody serwisu.

Testy Active Media rozpoczęły się w Australii w zeszłym miesiącu, ale dopiero teraz Spotify zdecydowało się na ich publiczne ogłoszenie. Jeśli przyniosą one zamierzone rezultaty, funkcja trafi do darmowych użytkowników na całym świecie. Zobaczymy, czy grupa testowa powstrzyma się przed pomijaniem każdego ogłoszenia, które pojawi się na playliście, i da serwisowi pożądane rezultaty.

Entuzjastka rozwiązań mobilnych, dobrej herbaty i gier RPG. Z inżynierską precyzją testuje każdy sprzęt niezależnie od miejsca, w którym aktualnie się znajduje.

Kontynuuj czytanie
Kliknij, by skomentować

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Newsy

Facebook pozyskiwał kontakty mailowe ze skrzynek użytkowników bez ich wiedzy

Problem dotyczy 1,5 miliona użytkowników.

Opublikowane

dnia

Facebook nie potrafi ustrzec się od kontrowersji związanych z prywatnością i ochroną danych osobowych. Tym razem chodzi o proceder, podczas którego portal pozyskiwał od użytkowników zawartość ich list kontaktów ze skrzynek mailowych.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Newsy

Google daje użytkownikom możliwość wyboru przeglądarki

Jedno z antymonopolowych zaleceń Unii Europejskiej wchodzi w życie.

Opublikowane

dnia

O zmianach w Androidzie i domyślnych programach dostarczanych wraz z nim słyszymy już od kilku tygodni, ale dopiero teraz Google podało więcej szczegółów na temat tego, jak system operacyjny będzie wyglądał po ich wprowadzeniu.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Newsy

Dane klientów Morele.net dostępne w sieci

Brak haseł i informacji o płatnościach, ale wyciekły telefony.

Opublikowane

dnia

Baza danych o klientach sklepu internetowego Morele.net została wykradziona w zeszłym roku, ale do tej pory była ona dostępna jedynie w niektórych kręgach. Dopiero teraz odpowiedzialny na wyciek haker opublikował ją w internecie.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Newsy

Problemy z ekranami recenzenckich telefonów Galaxy Fold

Kontrowersje związane z warstwą ochronną i wytrzymałością na zgięcia.

Opublikowane

dnia

Technologia składanych ekranów dopiero wchodzi do świata smartfonów, dlatego można było przewidzieć, że napotka ona na swojej drodze pewne przeszkody. Część użytkowników recenzenckich egzemplarzy Samsunga Galaxy Fold zgłosiła problemy z wyświetlaczami smartfonów.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Newsy

Sony ujawnia pierwsze informacje na temat PlayStation 5

Wsparcie dla 8K i ray-tracingu.

Opublikowane

dnia

Wieści o następcy PS4 od czasu do czasu pojawiają się w internecie, ale do tej pory żadne z nich nie zostały oficjalnie potwierdzone lub zaprzeczone. Dopiero teraz Sony zdecydowało się na ujawnienie pierwszych detali next-genowej konsoli.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie
Reklama

Popularne