Torba Chihuahua została na nowo zinterpretowana i stała się po raz kolejny głównym bohaterem kampanii BIMBA Y LOLA tej jesieni i zimy. Jej skórzany design wyróżnia się swobodnymi formami i gładkimi powierzchniami. W kolekcji znajdują się różnorodne modele – od shopperów, przez torby typu bucket, aż po nowe, kompaktowe wersje mini.
Tkanina gabardynowa, czyli specjalny rodzaj tkaniny o skośnym splocie, który sprawia, że jest ona wyjątkowo trwała i odporna na zużycie, dołącza do kolekcji, łącząc wytrzymałość, komfort i funkcjonalność. Odcienie ziemi i akcenty żółci tworzą paletę kolorów, która na nowo definiuje standardy jesieni i zimy.
Kolekcja nabiera wyjątkowego charakteru dzięki nowym zawieszkom BIMBA Y LOLA. Te akcesoria przekształcają się w doświadczenie stylu, gdzie każda torba jest przedstawiana jako klasyk w nieustannej ewolucji, dostosowując się do osobowości osoby, która ją nosi.
W tym sezonie, BIMBA Y LOLA rzuca wyzwanie prostocie i innowacji, jednocześnie kontynuując eksplorację i zabawę z granicami kreatywności i designu. Zdolność do sprawiania, że złożone wygląda na proste.
Kampania, sfotografowana przez niemiecką fotografkę Larissę Hofmann i z udziałem ikonicznej hiszpańskiej modelki Mariny Perez, łączy w sobie elegancję i lekkość.