W czasie tegorocznej gali rozdania Oscarów, prowadząca Ellen DeGeneres wrzuciła do Sieci zdjęcie, które okazało się najsłynniejszą „selfie” w historii – po kilku godzinach Twitter został przez fotkę przeciążony.
Na zdjęciu znalazły się między innymi takie gwiazdy kina jak Bradley Cooper, Brad Pitt, Angelina Jolie, Julia Roberts, Jennifer Lawrence czy Meryl Streep. W ciągu kilku godzin fotografia została udostępniona przez 3 miliony osób.
Jak się jednak okazuje, pozornie spontaniczna sytuacja była częścią kampanii reklamowej Samsunga (to właśnie urządzeniem tej firmy wykonane zostało zdjęcie). Koreański producent wydał podobno aż 20 milionów dolarów na reklamy w czasie przerw w transmisji. Jednak największą reklamę zapewniła DeGeneres, bawiąc się przed kamerami Samsungiem Galaxy Note 3.
Samsung nie chciał komentować tych doniesień i zdradzać szczegółów kontraktu z telewizją ABC, która przeprowadziła transmisję gali.