Od czasu premiery muzycznego serwisu streamingowego Apple minęły trzy miesiące. W tym okresie gigant z Cupertino piał z zachwytu licząc kolejne miliony użytkowników korzystających z Apple Music. Prawdziwa próba ognia będzie jednak miała miejsce w ciagu kilku kolejnych dni, kiedy dla większości subskrybentów serwisu zakończył się 3-miesięczny bezpłatny okres próbny.
W niecałe sześć tygodni od premiery serwisu Apple Music gigant z Cupertino naliczył trochę ponad 11 milionów użytkowników korzystających z dobrodziejstwa katalogu oferującego 30 milionów utworów. Zgodnie z zapowiedzią pierwsze trzy miesiące korzystania z serwisu są darmowe dla każdego posiadacza choćby jednego iUrządzenia lub Maca. Po tym okresie miesięczna opłata za dalsza delektowanie się zbiorami Apple będzie nas kosztowała 4,99 EUR. Między innymi dlatego dopiero teraz okaże się ile tak naprawdę użytkowników jest gotowych opłacać abonament Apple Music. Warto w tym miejscu pamiętać, że fani streamingu w Polsce mają do dyspozycji również takie serwisy jak Spotify (które również kosztuje 4,99 EUR), WiMP, Tidal czy Deezer. O faktycznym rozmiarze sukcesu Apple Music dowiemy się zapewne w niedalekiej przyszłości, kiedy Apple podzieli się z nami informacjami dotyczącymi liczby aktywnych subskrybentów.
Jeśli Apple Music nie przekonało was do opłacania około 20 PLN na miesiąc, w każdej chwili możecie zrezygnować z subskrypcji w programie iTunes lub w samej aplikacji.