Kampania COS na sezon Jesień/Zima 2024 nawiązuje do etosu projektowego marki, obejmującego ponadczasową estetykę, innowacyjny design, precyzję wykonania i nieoczywiste, nowoczesne akcenty.
Głównymi gwiazdami kampanii są: nominowany do Oscara aktor i dramaturg Colman Domingo, aktor Christopher Abbott, piosenkarz Aidan Bissett, a także modelka i aktorka Mariacarla Boscono, która tej wiosny zamykała pokaz marki w Rzymie oraz modelka Rianne Van Rompaey. Obok nich na zdjęciach pojawiają się modele: Taemin Park, Dara Gueye, Awar Odhiang i Chu Wong. Za obiektywem stanął znany fotograf mody Karim Sadli. Sesja odbyła się w kameralnym, mediolańskim studio. Fotografie podkreślają indywidualność każdego bohatera, jednocześnie prezentując wyjątkową jakość i ponadczasową elegancję kolekcji.
Paleta kolorów nowej linii to neutralne odcienie, inspirowane naturą, wzbogacone głębokim burgundem. Kampania harmonijnie łączy kontrastujące style i fasony. W kolekcji damskiej, geometryczna marynarka i proste spodnie komponują się z bluzą z kapturem z certyfikatem Responsible Wool Standard, zestawioną z obszerną skórzaną spódnicą. Kurtka w kratę, wykonana z tkanej skóry, posiada unikalną, miłą w dotyku powierzchnię. Luźne – skórzane, wełniane i jeansowe spodnie, idealnie prezentują się w towarzystwie skórzanych koszul lub delikatnej dzianiny. Skórzane botki, mokasyny lub sandały z klamrami i kopertówki z frędzlami lub pikowaniami – uzupełnią każdą jesienną stylizację.
Kolekcja męska oferuje nowoczesne interpretacje tradycyjnych fasonów, w tym współczesny wełniany płaszcz w jodełkę. Eksperymenty z warstwami podkreślają innowacyjność, podczas gdy luźne garnitury i teksturowana dzianina kontrastują z ostrymi, czystymi liniami eleganckich koszul. Lejące spodnie w tym sezonie noszone są ze skórzanymi kurtkami oversize. Casualowe zestawy jeansowe ozdobione zostały wyrazistymi przeszyciami. Tkane, skórzane akcesoria, krawaty i zimowe szaliki dopełnią modne, męskie stylizacje w tym sezonie.