Projekt czołowego blogera w Polsce – Maćka Budzicha stał się faktem. Mediacar, czyli nowatorski pomysł na realizację wywiadów z przedstawicielami polskich startupów oraz branży marketingowo -interaktywnej w samochodzie znalazł sponsora i to nie byle jakiego. Autor Mediafun nawiązał współpracę z Lexusem, jedną z najbardziej prestiżowych marek motoryzacyjnych na świecie.
Maciej Budzich prowadzi swojego bloga od 2006 roku. Od tamtego czasu stał się jednym z najbardziej znanych i opinotwórczych blogerów w Polsce. Na łamach Mediafun pisze o mediach, reklamie, Internecie oraz wszelkich zmianach zachodzących w polskiej blogosferze. Zainteresowanie tematyką innowacji i częste komentowanie nowinek technologicznych przez Macieja Budzicha, sprawiły, że Lexus uznał go, za doskonałego rzecznika marki w internecie.
Dzięki wywiadom z cyklu Mediacar, widzowie będą mogli zajrzeć do stylowych wnętrz najnowszych modeli samochodów marki Lexus oraz posłuchać ciekawych rozmów. Gośćmi Maćka Budzicha będą ludzie z branży technologicznej, młodzi przedsiębiorcy, którzy pragną swoimi mniej lub bardziej innowacyjnymi pomysłami podbić rynek. Nie zabraknie także przedstawicieli polskiego rynku marketingowego oraz gwiazd.
Jesteśmy bardzo ciekawi przebiegu projektu oraz dialogu, który, mamy nadzieję, w ten sposób uda się nam nawiązać z internautami – mówi Mariusz Grzesiak, Kierownik Sekcji Lexus Polska – Mediacar jest niezwykle innowacyjnym przedsięwzięciem, a innowacyjność to jedna z naczelnych wartości naszej marki – dodaje Mariusz Grzesiak.