Firma Tekmex wprowadza nowy produkt – lojalnościowy program Guuli, który kierowany jest do użytkowników indywidualnych i właścicieli serwisów internetowych.
Guuli.pl w porozumieniu z serwisami internetowymi nagradza punktowo internautów za określone aktywności na stronach Partnerów programu (np. wejścia na strony, zapisanie się do newslettera, komentowanie treści publikowanych na stronach internetowych itp.). Punkty są wymieniane w ramach programu na atrakcyjne nagrody podzielone na 8 kategorii, np. doładowania do telefonów (kategoria „Doładowania”), telefony komórkowe, nawigacje samochodowe i inne („Dla Pań”, „Dla Panów”). Katalog nagród jest rozbudowywany na bieżąco, są w nim m.in. gadżety elektroniczne, sprzęt audio-video, aparaty fotograficzne, skutery i wiele nagród o zróżnicowanej wartości.
Guuli jest narzędziem wielopoziomowym odpowiadającym na zapotrzebowanie rynku internetowego w Polsce. Dzięki Guuli dostarczymy zarówno wiedzę i rozrywkę internautom, jak i pomożemy właścicielom serwisów internetowych w nawiązaniu nowych, silnych relacji z użytkownikami – mówi Wojciech Korabiewski, Prezes Zarządu Tekmex.
W relacjach z Partnerami, Guuli umożliwia szybki wzrost oglądalności stron internetowych, poprawę statystyk oglądalności (m.in. ze względu na niski wskaźnik odrzuceń i wysoki wskaźnik wizyt bezpośrednich ) oraz ułatwia komunikację z grupą docelową dopasowaną do oczekiwań Partnerów (m.in. poprzez profilowaną grupę mailingową ). Guuli poprzez funkcjonalność komentowania umożliwia również dostęp Partnerom do opinii internautów na temat poszczególnych serwisów współpracujących z programem.