Agito.pl – sklep internetowy ze sprzętem RTV-AGD, rozpoczyna sponsoring znanego branży marketingowej bloga mediafun.pl, którego autorem jest Maciej Budzich.
Ciągły rozwój blogosfery rozumianej jako dziennikarstwo obywatelskie staje się realną konkurencją dla standardowych mediów. Rozwój ten wymaga od autorów większego nakładu pracy, zaangażowania a co się z tym wiąże również nakładów finansowych. Dostrzegając ten fakt, Agito.pl zdecydowało się wesprzeć blog mediafun.pl autorstwa Macieja Budzicha.
\”Imponuje nam rzetelność i ciągły rozwój bloga Macieja. Mamy świadomość,
że proponowane przez niego treści zdobywają uznanie wśród czytelników – zarówno internautów, jak i tych przywiązanych do prasy drukowanej. Cieszy nas fakt,
że będziemy mogli wesprzeć nowe projekty jakie planuje\” – mówi Jacek Gadzinowski, dyrektor marketingu Agito.pl.
Zakres współpracy został precyzyjnie określony. Będzie ona polegać
na sponsorowaniu przez Agito.pl projektów prowadzonych na potrzeby videobloga Macieja budzicha. W ramach umowy pomiędzy sponsorem a autorem, na blogu mediafun.pl pojawi się wkrótce logotyp Agito.pl. Na stronie będzie można również znaleźć informacje o współpracy, czy plansze reklamowe. Maciej Budzich, jako autor projektu pozostanie jedyną osobą mogącą decydować o zamieszczanych na blogu treściach.
W Polsce model sponsorowania przez firmy blogów jest jeszcze mało znany, choć
na zachodzie od pewnego czasu wspiera się w ten sposób autorów najciekawszych przedsięwzięć. W Polsce wciąż większość tego typu przedsięwzięć prowadzona jest hobbystycznie. Maciej Budzich od dawna zabierał głos w dyskusjach na temat zarabiania na blogu, sponsoringu przez firmy, a niezależności treści. Dzięki współpracy z Agito.pl będzie mógł poświęcać więcej czasu na blogowanie oraz
na rozwój swojego projektu.