Obecnie 86% marketerów w Stanach Zjednoczonych wykorzystuje w swoich działaniach promocyjnych strony firmowe na Facebooku. Podążając za tym trendem, serwis społecznościowy Fotka.pl proponuje firmom nowe narzędzie promocji w sieci – Klany Produktowe.
Klany na Fotce.pl to grupy skupiające miłośników określonej tematyki lub marki, za pośrednictwem których, mogą oni wymieniać się opiniami m.in. o produkcie lub usługach danej firmy.
Administrator Klanu Produktowego dysponuje interaktywnymi narzędziami pozwalającymi uczestniczyć w dyskusji, promować ofertę i kreować wizerunek marki. Możliwe jest dodawanie zdjęć lub prowadzenie firmowego bloga.
– Obecnie na rynku reklamy on-line zaobserwować można rosnącą popularność stron firmowych na Facebooku, wykorzystywanych przez firmy jako efektywne narzędzie budowania marki. Postanowiliśmy wpisać się w ten trend i udostępnić firmom alternatywne rozwiązanie, jakim są Klany Produktowe na naszym serwisie – komentuje Joanna Nieminuszczy, Sales Director w Fotka.pl odpowiedzialna za projekt Klanów Produktowych – Przewagą Klanów Produktowych względem stron firmowych na Facebooku, jest większa funkcjonalność, jak też pomoc techniczna przy wdrożeniu strony firmowej – dodaje Joanna Nieminuszczy.
Serwis Fotka.pl przygotował 3 pakiety Klanów Produktowych dla firm. Podstawowy pakiet jest darmowy, natomiast pakiety Złoty oraz Platynowy posiadają więcej możliwości i pozwalają lepiej zaakcentować obecność marki na serwisie Fotka.pl, w zależności od potrzeb i oczekiwań Klienta.
Jak dodaje Farida Saffarini, Marketing Director w Fotka.pl: Klany cieszą się coraz większą popularnością wśród naszych użytkowników. Niektóre z nich skupiają rzesze kilkudziesięciu tysięcy użytkowników, skupionych wokół danej marki.
Więcej informacji o Klanach Produktowych na http://fotka.net/klany_produktowe.html