Grupa One-2-One wspólnie z Biurem Reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęła wdrażanie unikatowego systemu reklamy mobilnej – Mobile Advertising Platform.
Nowe narzędzie umożliwia marketerom skuteczne dotarcie do ściśle wyselekcjonowanej grupy odbiorców przez telefon komórkowy. MAP jest już oferowany przez Biuro Reklamy TVP.
MAP to pierwsza w naszej części Europy platforma mobile advertisingowa umożliwiająca zaawansowane targetowanie behawioralne i psychograficzne, czyli wyłanianie na potrzeby konkretnej kampanii reklamowej najlepiej dopasowanej do niej grupy docelowej. MAP pozwala na uzyskanie wiedzy o konsumencie, a co za tym idzie, na precyzyjne dotarcie ze zoptymalizowanym komunikatem reklamowym.
Telewizja Polska codziennie prowadzi kilkanaście aktywności, w których widzowie uczestniczą, wykorzystując swój telefon komórkowy. Dzięki temu co miesiąc możemy poszerzać naszą unikatową bazę o kilkadziesiąt tysięcy rekordów. Platforma przygotowana przez One-2-One pozwoli wykorzystać te dane i dotrzeć do widza, który z dużym prawdopodobieństwem będzie zainteresowany przekazem. Dla nas wdrożenie MAP-u jest istotne także w kontekście optymalizacji dotychczas prowadzonych aktywności wykorzystujących SMS marketing – mówi Artur Rutkowski Manager Zespołu ds. Projektów Multimedialnych Biura Reklamy TVP S.A.
– Co istotne szczególnie dla nas, wdrożone rozwiązanie jest kompleksowe i zabezpieczone od strony formalno-prawnej.
Grupa One-2-One przygotowując założenia oraz uruchamiając MAP, korzystała z doradztwa
i opinii prawnych dr Grzegorza Sibigi z Zakładu Prawa Administracyjnego Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk. Jest on ekspertem w zakresie prawnych zagadnień dostępu do informacji, ochrony danych osobowych oraz świadczenia usług drogą elektroniczną. Dodatkowo w roli stałego współpracownika uczestniczy w projekcie dr Jerzy Surma, który zajmuje się informatycznymi systemami analitycznymi wspomagającymi decyzje zarządcze i jest pracownikiem naukowym Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej.
Dzięki MAP marketerzy będą mogli szybko i skutecznie dotrzeć do konsumentów przy pomocy telefonu komórkowego, wykorzystując działania, takie jak profilowanie i targetowanie baz danych, knowledge retrieval system, panele komunikacyjne oraz narzędzia do wysyłek kampanii typu push SMS/MMS/WAP. Odpowiednio zaprojektowane, zintegrowane
i zaawansowane systemy analiz i hipotez oraz wiedza z zakresu data mininigu umożliwiają opracowanie zindywidualizowanych kampanii, ich bezpośrednią realizację oraz pełny monitoring z poziomu platformy.