Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na Politykę prywatności.
Akceptuję
Magazyn T3Magazyn T3Magazyn T3
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Czytasz: Nowy Peugeot 408 – polska premiera
Podziel się
Powiadomienie Pokaż więcej
Aa
Magazyn T3Magazyn T3
Aa
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Szukaj
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Zaobserwuj
  • Advertise
© 2007-2023
Magazyn T3 > Wszystkie > Moto > Nowy Peugeot 408 – polska premiera
MotoNewsy

Nowy Peugeot 408 – polska premiera

Dynamiczny i innowacyjny fastback zaskakujący pod każdym względem.

Michał Lis
Michał Lis Opublikowany 21/11/2022
Podziel się
3 minut(y) czytania

Już na początku przyszłego roku do sprzedaży w Polsce trafi nowy Peugeot 408, który kilka dni temu został zaprezentowany dziennikarzom w Warszawie. To fastback o unikatowej sylwetce – plasuje się wśród topowych modeli segmentu C.

Peugeot 408 wyróżnia się przede wszystkim dynamiczną sylwetką i koncepcją niemieszczącą się w żadnej z obecnych kategorii. Jego przyczajony, koci wygląd jest typowy dla modeli marki. Ostre linie nadwozia współgrają z grillem, idealnie wkomponowanym w przód samochodu, wykończonym w kolorze nadwozia, z umieszczonym na nim nowym logo Peugeot z głową lwa. Zaskakujący kształt tylnego zderzaka podkreśla unikatową, dynamiczną linię samochodu. Nowy Peugeot 408 ma stabilną sylwetkę i duże koła o średnicy 720 mm z imponującymi felgami 20’’ o nietypowym, geometrycznym wzorze. Przednie światła z sygnaturą świetlną w kształcie kłów podkreślają przynależność 408 do rodziny modeli Peugeot, podobnie jak tylne światła z motywem potrójnego śladu pazurów.

Nadwozie nowego Peugeot 408, mierzące 4,69 m długości z rozstawem osi 2,79 m, zaskakuje przestronnością wnętrza w drugim rzędzie siedzeń. Oferuje 188 mm wolnego miejsca na wysokości kolan. Bardzo obszerny jest także bagażnik o pojemności 536 litrów, który można powiększyć do 1 611 litrów po złożeniu tylnych oparć i siedzeń. Sylwetka samochodu jest niezwykle smukła i dynamiczna, a jego wysokość wynosi zaledwie 1,48 m. Ma to korzystny wpływ na efektywność aerodynamiczną.

Peugeot 408 oferuje kierowcy i pasażerom Peugeot i-Cockpit najnowszej generacji, który można rozpoznać po kompaktowej kierownicy, zaprojektowanej z myślą o zapewnieniu maksymalnej przyjemności prowadzenia i zwrotności samochodu. Szczególny nacisk położono na jakość wykonania wnętrza, jak również na łączność ze światem poprzez zastosowanie najnowszych technologii, dzięki którym prowadzenie samochodu i podróżowanie staje się jeszcze bardziej intuicyjne i satysfakcjonujące.

- Reklama -

Bogata gama systemów wspomagania prowadzenia wykorzystujących informacje z 6 kamer i 9 radarów zapewnia pasażerom poczucie spokoju i bezpieczeństwa. Obejmuje w szczególności:

  • Aktywny tempomat z funkcją Stop & Go,
  • Funkcję Night Vision, która poprawia widoczność w nocy, ostrzega kierowcę o obecności zwierząt, pieszych lub rowerzystów na drodze zanim pojawią się w świetle reflektorów,
  • System monitorowania martwego pola dalekiego zasięgu (75 metrów),
  • Ostrzeganie o pojazdach zbliżających się w poprzek z lewej lub prawej strony podczas jazdy na wstecznym biegu.

Gama napędów Peugeot 408 obejmuje dwie wersje hybrydowe typu plug-in o mocy systemowej 180 i 225 KM oraz wersję benzynową o mocy 130 KM. Wszystkie trzy są oferowane wyłącznie z 8-stopniową, automatyczną skrzynią biegów EAT8. Wersja w 100% elektryczna trafi do sprzedaży w ciągu kilku najbliższych miesięcy.

Jednym z głównych celów projektantów Peugeot 408 było zwiększenie efektywności energetycznej. Łączny efekt ich działań w postaci poprawy aerodynamiki, zmniejszenia masy (do 1 396 kg w najlżejszej wersji) i redukcji emisji spalin umożliwił znaczne obniżenie, średniego zużycia paliwa (w trakcie homologacji) w tym modelu, zarówno w wersjach z napędem hybrydowym, jak i spalinowym.

- Reklama -

Może cię także zainteresować

TEST: Huawei P60 Pro

TEST: Canon EOS R8

Jak dbać o swoje serce radzi Apple

TEST: Screen.Studio

Nissan wkrótce przestawi się w Europie na sprzedaż wyłącznie samochodów elektrycznych

TAGI: Motoryzacja, Peugeot, Polecane
Michał Lis 30/12/2022 21/11/2022
Podziel się tym artykułem
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Skopiuj link Drukuj
Podziel się
Autor: Michał Lis
Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.
Poprzedni artykuł TEST: Sony Xperia 5 IV
Następny artykuł TEST: Samsung Galaxy Z Flip4

Ostatnie newsy

Jak dbać o swoje serce radzi Apple
Newsy 29/09/2023
Nissan wkrótce przestawi się w Europie na sprzedaż wyłącznie samochodów elektrycznych
Moto Newsy 29/09/2023
TEILOR prezentuje nową kampanię Flight i pierwszą kolekcję biżuterii męskiej
Newsy 29/09/2023
Październikowa oferta PlayStation Plus, w tym The Callisto Protocol
Gaming Newsy 28/09/2023

Reklama

//

Stylowy, rzetelny, inteligentny – Magazyn T3. Jesteśmy wiodącym magazynem lifestyle’owym, dostępnym co miesiąc w druku i cały czas dla Was online, skupionym na nowych technologiach.

NASZE SERWISY

DOM, OGRÓD I WNĘTRZA BudujemyDom.pl | WybieramyDom.pl | CoZaIle.pl | Informator Budownictwa | ZielonyOgródek.pl | CzasNaWnetrze.pl | Ekobudowanie.pl

 

MUZYKA I DŹWIĘK Audio.com.pl | MagazynGitarzysta.pl | MagazynPerkusista.pl | EstradaiStudio.pl | LiveSound.pl

 

ELEKTRONIKA I AUTOMATYKA ElektronikaB2B.pl | AutomatykaB2B.pl | Elektronika Praktyczna | Elportal.pl | Świat Radio
FOTOGRAFIA, EDUKACJA I HI-TECH DigitalCameraPolska.pl | Fotopolis.pl | MagazynT3.pl | MlodyTechnik.pl
ZDROWIE I RODZINA KtoCieWyleczy.pl

Magazyn T3Magazyn T3
Zaobserwuj
© 2007-2023
Witaj z powrotem!

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?