Nextbase współpracuje z towarzystwami ubezpieczeniowymi na całym świecie. Działanie to wpisuje się w strategię marki, która dąży do zwiększania bezpieczeństwa na drogach poprzez rozwiązania, które oferuje.
W Polsce pierwszym Partnerem marki Nextbase zostało InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group. W ramach organizowanej przez Spółkę akcji promocyjnej kierowcy: pośrednicy i klienci otrzymują 35% rabat na kamery samochodowe europejskiego lidera branży.
Jednym z pierwszych efektów współpracy jest 35-procentowa zniżka na wideorejestratory i akcesoria marki Nextbase. Kupujący ubezpieczenia komunikacyjne kierowcy mogą otrzymać ją od współpracującego z InterRisk agenta.
InterRisk od czterech lat organizuje elektroniczną loterię dla pośredników sprzedających produkty towarzystwa. Trwająca obecnie edycja akcji wychodzi jednak poza swoje dotychczasowe ramy, ponieważ dodatkowe korzyści otrzymać mogą również klienci końcowi, czyli kierowcy. Każdy z nich, przy wyborze ubezpieczenia komunikacyjnego z portfolio InterRisk może otrzymać kod rabatowy, który upoważnia do skorzystania z 35-procentowej zniżki na produkty marki Nextbase.
Obecna edycja loterii e-Zdrapka jest wyjątkowa. Postawiliśmy sobie za cel poprawę bezpieczeństwa naszych klientów, uczestników ruchu drogowego. Stąd współpraca z Nextbase, wiodącym europejskim producentem zaawansowanych kamer samochodowych – mówi Daniel Kaliszuk, Członek Zarządu InterRisk.
Partnerstwo z InterRisk idealnie wpisuje się w globalną strategię marki Nextbase. Według niej wideorejestrator samochodowy ma być nie tylko urządzeniem do nagrywania trasy, ale również elementem podnoszącym bezpieczeństwo podróżujących. To m.in. dlatego większość modeli serii 2 (od 322GW wzwyż) wyposażono w tryb Emergency SOS, który w razie wypadku i braku reakcji ze strony kierowcy automatycznie wezwie na pomoc odpowiednie służby, podając im współrzędne miejsca zdarzenia.
Projektując nowe rozwiązania stawiamy na jakość produktu w zakresie jego wykonania, ale również funkcjonalności, w tym rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa. Chodzi nam o to, aby często ratujące funkcje nie były zarezerwowane jedynie dla właścicieli luksusowych pojazdów. Bezpieczeństwo podróżujących autem jest dla nas niezwykle ważne, czego przykładem jest również dobrze znany z naszych produktów system Emegency SOS – mówi Richard Browning, CMSO Nextbase.
W kontekście szkód komunikacyjnych produkty marki Nextbase posiadają szereg innych rozwiązań, które mogą stanowić dowód przyśpieszający postępowanie lub przesądzający o winie. Można wymienić tu inteligentny tryb parkingowy, który wykorzystując czujnik ruchu, rozpocznie rejestrowanie otoczenia pojazdu, gdy np. stoi na parkingu i ktoś w niego uderzy. Rozwiązanie to dostępne jest we wszystkich modelach, który obecnie dostępne są na polskim rynku. W takim przypadku bardzo pomocne okazać się mogą dodatkowe moduły kamer Nextbase, które poszerzają zakres rejestrowanego obrazu. W ofercie firmy znajdują się trzy tego typu rozwiązania – rejestrująca obraz z tyłu pojazdu kamera na tylną szybę oraz instalowane bezpośrednio w wideorejestratorze kamera widoku wstecznego oraz kamera widoku kabiny.
Na całym świecie Nextbase przedsięwziął wiele inicjatyw, mających na celu zwiększenie bezpieczeństwa na drogach. Jak wynika z przeprowadzonych przez markę badań, już samo posiadanie wideorejestratora w pojeździe pozytywnie wpływa na sposób zachowania kierującego samochodem. Nextbase współpracuje również z szeregiem towarzystw ubezpieczeniowych w poszczególnych krajach. Ich celem nadrzędnym zwiększanie bezpieczeństwa na drogach.
Z naszych badań wynika, że występuje ścisła korelacja pomiędzy posiadaniem w samochodzie wideorejestratora, a zwiększeniem bezpieczeństwa jazdy kierującego pojazdem. Ten psychologiczny efekt przekłada się na zmniejszenie występowania kolizji czy wypadków na drogach. Z punktu widzenia towarzystw ubezpieczeniowych oznacza to mniej roszczeń. Z kolei dla kierujących pojazdem, obok zwiększenia bezpieczeństwa, korzyścią jest również posiadanie materiału wideo, który może przesądzić o winie w przypadku kolizji, co z kolei pozwala uniknąć m.in straty zniżek. Jesteśmy podekscytowani partnerstwem z InterRisk, ponieważ wiemy, że razem przyczyniamy się do poprawy jakości podróżowania ma polskich drogach – dodaje Richard Browning.
W ramach akcji wybierający ubezpieczenie z portfolio InterRisk Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group kierowcy mogą otrzymać od pośrednika ubezpieczeniowego kod, który uprawnia do 35-procentowej zniżki w sklepie internetowym, na specjalnie przygotowanej podstronie. Akcja obowiązuje do grudnia 2022 r.