W sieci pojawił się serwis mKsiegowa.pl, który udostępnia narzędzie do zarządzania księgą główną w firmie. Twórcy serwisu z firmy ERPmobile zapowiadają start aplikacji w internecie na drugą połowę marca 2011.
mKsiegowa.pl to jedno z pierwszych na rynku narzędzi, które umożliwia zarządzanie pełną księgowością w małych i średnich firmach. Jest to alternatywa do kosztownej, księgowości w tradycyjnej formie. Dzięki przyjaznemu interfejsowi i intuicyjnej obsłudze, właściciele firm i ich pracownicy, mogą samodzielnie wykonywać wszystkie operacje księgowe w swoich przedsiębiorstwach. Wszystkie dane i informacje dostępne są z poziomu przeglądarki internetowej. Takie rozwiązanie umożliwia błyskawiczny dostęp do niezbędnych informacji niemalże z dowolnego miejsca pracy. Atutem aplikacji jest jest dostępność również z poziomu telefonu komórkowego.
Użytkownicy programu mają natychmiastowy dostęp do wszystkich informacji księgowych takich jak sprawozdawczość finansowa i podatkowa, księga główna czy też rozrachunki z dostawcami. Poza możliwością prowadzenia księgi głównej ({link_wew 6505}pełna księgowość{/link_wew}), aplikacja wspomaga zarządzanie procesem sprzedaży, gospodarki magazynowej i zakupów. W jednym miejscu można umieścić wszystkie niezbędne dokumenty księgowe, wymagane do zarządzania firmą.