Program Systim, dostępny od 1 stycznia w wersji beta, wraz z dniem 19 stycznia został udostępniony dla wszystkich zainteresowanych.
Systim to aplikacja online wspomagająca codzienne zarządzanie firmą. Główne moduły aplikacji to: faktury, płatności, magazyn, zamówienia, umowy, terminarz, projekty, czas pracy, dokumenty i szablony, CRM, raporty. Systim jest programem „online” pozwalającym na pełne i wygodne zarządzanie magazynem, nie posiadającym żadnych ograniczeń w tym zakresie. Korzysta z niego obecnie ponad 100 klientów, a liczba ta zwiększa się z dnia na dzień.
Model cenowy pozwala na rozwój programu razem z firmą. Dostępny jest zarówno dla jednoosobowych firm, jak i dla małych i średnich przedsiębiorstw. Systim w wersji dla 1 użytkownika jest programem bezpłatnym. Wraz z jego zakupem pojawiają się dodatkowe możliwości: pełne szyfrowanie danych, dostęp dla wielu użytkowników, wsparcie e-mail i telefoniczne, gwarancja dostępności oraz dodatkowe funkcje nie dostępne w wersji bezpłatnej.
Systim realizuje nowoczesne podejście do oprogramowania w tzw. modelu SaaS – użytkownik „wynajmuje” aplikację na potrzebny mu okres czasu, zaś aplikacja dostępna jest dla niego z każdego miejsca na świecie. Użytkownik nie musi martwić się o zakup infrastruktury sprzętowej, nie musi dbać o aktualizacje programu, o wykonywanie kopii zapasowych ani o utrzymanie serwera w firmie i jego okresowe naprawy czy aktualizacje. Dzięki wykonywaniu tych czynności przez wyspecjalizowaną firmę koszty korzystania z Systim są nawet 10 razy niższe niż przy korzystaniu z usług innego oprogramowania, spełniającego podobne funkcje.