5 marca br. odbędzie się pierwsze w tym roku spotkanie z cyklu „Akademia e-Biznesu”, organizowane przez platformę sklepową iStore.pl. Jego głównym tematem będzie promocja sklepów internetowych.
Marcowe spotkanie przeznaczone jest dla osób, które rozpoczynają biznes w Internecie, a także tych, którzy mają już praktykę w e-handlu i chcą pogłębić swoją wiedzę w obszarze promocji sklepu on-line. Uczestnicy wezmą udział w wykładach podejmujących m.in. tematykę copywritingu, budowania marki, tworzenia atrakcyjnej wizualnie oferty w Internecie i promocji w serwisach społecznościowych. Poruszony zostanie również temat Google Analytics, czyli sposobów mierzenia efektów podjętych działań promocyjnych. Każdy z tematów poprowadzi doświadczony w swej dziedzinie praktyk. Np. o umiejętnym wykorzystaniu promocyjnego potencjału social mediów (w tym Facebook’a) opowie uczestnikom Marcin Osman, CEO Someday Interactive.
Zapisy na Akademię odbywają się za pośrednictwem specjalnej strony działającej pod adresem: www.akademia.istore.pl, na której zostały zamieszczone szczegółowe informacje na temat szkolenia. Aby wziąć w nim udział, wystarczy wypełnić formularz, rejestrując się jako uczestnik. Koszt jednodniowego szkolenia obejmującego materiały szkoleniowe i lunch, wynosi 50 zł. Ilość miejsc jest ograniczona.