Hama Polska wprowadza na polski rynek nową serię artystycznych etui do iPad’a, które pozwalają właścicielom tabletu Apple na zmianę wizerunku. Cztery bardzo wyraziste wzory opracowano z myślą o upodobaniach osób w różnym wieku i różnej płci.
W przypadku modelu Nectar i Swirly Pink dominują motywy kwiatowe, w przypadku Music w oczy rzuca się sylwetka gitarzysty, zaś wzór Artistic Robot trafi w gust miłośników science-fiction. Poza funkcją estetyczną nowa seria etui Hama ma za zadanie ochronę iPad’a przed zarysowaniami oraz kurzem. W tym celu została pokryta specjalną, twardą i śliską powłoką. Sugerowana przez niemieckiego producenta cena sprzedaży każdego z etui wynosi 79,90 zł.
Swoją nową kolekcją futerałów Hama wpisuje się w szerszy trend na rynku akcesoriów do tabletu Apple. Kultowy produkt, który bywa czasami krytykowany przez użytkowników za zbyt zachowawcze wzornictwo, doczekał się wielu nietypowych „wdzianek”. Najbardziej słynne są te najdroższe, opracowane przez czołowych projektantów i ekskluzywne domy mody. Opracowane przez nich futerały czasami przypominają eleganckie damskie torebki (Gucci), innym razem proste, aczkolwiek wysmakowane podręczne teczki (Salvatore Ferragamo), a czasem są wyzywająco luksusowe, jak etui ze skóry aligatora (Domenico Vacca). Jedyną wadą tego typu produktów – pomijając kwestię gustu – są wysokie koszty zakupu, które sięgają nawet kilku tysięcy USD.