Rozwój zakupów grupowych wyprzedził najśmielsze oczekiwania konsumentów. Zawrotna częstotliwość pojawiania się nowych ofert wywołała potrzebę sortowania i filtrowania kuponów. Pomóc w tym ma m.in. serwis GoDealla.pl
Silne zaangażowanie użytkowników w polowanie na okazje i różnorodność ofert to dobra wiadomość dla wielu wydawców (w tym: lokalnych serwisów informacyjnych, portali tematycznych, startupów, blogów, itp.). Dlaczego? Bo na tym można zarobić.
A przynajmniej do tego zmierza agregator GoDealla.pl, który jako pierwszy w kraju uruchomił generowanie bezpłatnych widżetów i możliwość implementacji API, które pozwala na wyciągnięcie szczegółowych danych ze wszystkich agregowanych serwisów (np. pozwala wyświetlić wszystkie oferty z kategorii „Restauracje” z Poznania). To duży krok w kierunku zwiększania świadomości potencjału zniżek grupowych i jednocześnie dopiero zapowiedź wielkich zmian. Obecnie trwają rozmowy z wybranymi serwisami grupowymi i sieciami afiliacyjnymi. Takie połączenie ma w przyszłości umożliwić zarabianie na zakupach grupowych praktycznie każdemu. Będą to prawdopodobnie pierwsze osoby spoza branży, które zarobią na zakupach grupowych.