Gap nawiązał współpracę z marką Cult Gaia z siedzibą w Los Angeles, aby stworzyć kolekcję odzieży damskiej i dziecięcej. Kolekcja, składająca się z 35 elementów, łączy ulubione klasyki Gap z nowoczesnym stylem Cult Gaia, celebrując piękno i siłę kobiet oraz oryginalny styl.
Znana z unikatowych projektów, które mają przetrwać próbę czasu, marka Cult Gaia tworzy prawdziwe modowe dzieła sztuki, które są jednocześnie funkcjonalne na co dzień. Założona w 2012 roku przez Jasmin Larian Hekmat marka, wnosi do ikonicznych modeli Gap swoje subtelne podejście do designu, inspirowane naturą i kobiecością.
Gap × Cult Gaia pielęgnuje pewność siebie i podkreśla indywidualność. Od eleganckiej odzieży wierzchniej po sukienki mini, kolekcja wprowadza nowoczesne elementy, takie jak łańcuszki i złote elementy do klasycznych projektów, wykonanych z luksusowych tkanin. Wyróżniające się elementy kolekcji to denimowy gorset, dopasowane skórzane spodnie, klasyczna koszula bez pleców oraz płaszcz z wegańskiego futra.
Gap wprowadza również swój charakterystyczny łukowy logotyp, który został przekształcony w napis „GAIA”, który pojawia się na czapce z daszkiem oraz krótkiej bluzie, co odzwierciedla współpracę obu marek.
Kampania promująca kolekcję, wyreżyserowana przez siostry Louise i Marię Thornfeldt, ukazuje modelkę i aktorkę Tinę Kunakey, w towarzystwie Kristiny Byerley, Kelly Lim, Irene Law i Christen Rhule. Jest ona hołdem dla piękna współczesnej bogini, na cześć której nazwano markę Cult Gaia.
Kolekcja dostępna jest wyłącznie na oficjalnej stronie www.gap.pl.