Występujący przed kamerami sportowcy i celebryci ze słuchawkami Beats na uszach są jednym z głównych powodów tak olbrzymiej popularności marki.
Za sprawą tego, Beats stało się liderem rynku słuchawek. Część sportowców ma indywidualne kontrakty z firmą, jednak słuchawek Beats nie ujrzymy już na głowach zawodników NFL. Wszystko przez umowę z Bose, która zakazuje promocji konkurencyjnych produktów przed kamerami.
W zasadzie, umowa dotyczy nie tylko produktów Beats, ale również jakichkolwiek innych firm. Podobne restrykcje dotknęły sędziów. Ograniczeniami objęte są także obozy treningowe, sesje praktyczne oraz regularne mecze, począwszy od ich początku aż do 90 minut po ich zakończeniu.
Władze NFL potwierdziły warunki umowy twierdząc jednocześnie, iż nie są one celowym atakiem na Beats. Nowe zasady mają na celu ograniczenie ilości reklamowanych marek na boisku i przed kamerami.
Podobna sytuacja miała miejsce podczas ostatnich Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej, kiedy to głównym sponsorem imprezy było Sony.