Connect with us

Cześć, czego dzisiaj szukasz?

Newsy

Twitter może wprowadzić usługę subskrypcyjną

Abonament będzie kosztował 3 dolary miesięcznie.

Mechanizm zarabiania serwisów społecznościowych jest prosty: użytkownik nie płaci bezpośrednio za korzystanie z nich, ale robią to za niego reklamodawcy, których produkty przewijają się w trakcie przeglądania portalu. Twitter ma jednak zamiar wprowadzić usługę subskrypcyjną, dodającą kilka nietypowych funkcji.

Na trop abonamentu o nazwie Twitter Blue wpadła Jane Manchun Wong, specjalistka od rozpracowywania aplikacji. Zgodnie z przedstawionymi na jej koncie na Twitterze screenshotami, nowa usługa miałaby kosztować 3 USD (ok. 11 PLN) miesięcznie i oferować możliwość skasowania tweeta tuż po jego wysłaniu (użytkownik będzie miał na to pewien czas, określony za pomocą umieszczonego na ekranie timera) oraz zapisywanie ulubionych tweetów w kolekcjach i łatwe zarządzanie zachowaną zawartością.

Nie brzmi to rewelacyjnie, ale Wong podkreśla, że Twitter Blue może okazać się zaledwie jednym z poziomów subskrypcji: serwis może zaproponować kilka bardziej funkcjonalnych (i droższych) wersji dla osób, które często z niego korzystają. Wskazuje na to chociażby fakt, że Twitter wykupił niedawno usługę Scroll – za 5 USD (ok. 19 PLN) miesięcznie pozwala ona usunąć wszystkie reklamy z współpracujących z nią serwisów. Dotychczasowy prezes firmy stwierdził, że jeszcze w tym roku usługa zostanie zintegrowana z medium społecznościowym – niewykluczone, że „usunięcie wszystkich reklam” będzie jedną z zachęt do wykupienia wyższego poziomu abonamentu. Sam Twitter nie wydał w tej sprawie oficjalnego oświadczenia.

Autor

Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.

Kliknij, by skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nowy numer

Reklama

Może cię też zainteresować

Newsy

Zostanie on oficjalnie zamknięty pod koniec lipca.

Newsy

Możemy ukryć je na własnych postach lub dla całej zawartości, którą widzimy na Facebooku.

Newsy

Każdy użytkownik będzie mógł ubiegać się o ten jakże pożądany status.

Newsy

Ma to skłonić nas do dokładnego zapoznawania się z treściami, które wrzucamy na social media.