Tommy Hilfiger zapowiada premierę nowej odsłony projektu Tommy Collection marki TOMMY JEANS, która odbędzie się 15 lutego 2023 r. Zainspirowana korzeniami marki głęboko sięgającymi hip-hopu, Tommy Collection spotyka się ze społecznościami na całym świecie i przedstawia globalny streetstyle z unikalnych, lokalnych perspektyw. W tym sezonie TOMMY JEANS wkracza w świat lowridingu prosto z japońskiego Chicano, by zaprezentować nową odsłonę kolekcji.
Asortyment Tommy Collection na wiosnę 2023 składa się z 55 elementów, które prezentują współczesne spojrzenie na archiwa TOMMY JEANS. Klasyki pojawiają się w nowej wersji – jak czerwono-niebieska wiatrówka Chicago z odpinanymi rękawami. Na szczególną uwagę zasługują jeansy Aiden o hip-hopowym kroju, efekcie vintage-wash i luźnym pasie. W kolekcji znalazła się także wielokolorowa parka, dżinsowy bezrękawnik typu trucker, dzianinowa kamizelka w stylu college i nylonowa hokejowa bluza. Projekty łączą estetyki preppy, skate i hip-hop, a historia sportowego stylu zostaje odczytana na nowo – z perspektywy kulturowego kalejdoskopu.
Kampania Tommy Collection wiosna 2023 to mieszanka kadrów pełnych akcji. Prezentuje prywatne portrety japońskiej społeczności lowriderów. Wykonał je londyński fotograf Theo Cottle. Japoński kolektyw – w którego skład wchodzą kierowcy klasycznych amerykańskich lowriderów, właściciele warsztatów samochodowych, raperzy i tatuatorzy. W scenach inspirowanych kalifornijsko-meksykańskim streetwearem kierowcy driftują po ulicach Tokio.
Kolekcja będzie dostępna na tommy.com i w wybranych sklepach TOMMY JEANS na całym świecie.