Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na Politykę prywatności.
Akceptuję
Magazyn T3Magazyn T3Magazyn T3
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Czytasz: TEST: Fiat Freemont 2.0 Multijet II AWD
Podziel się
Powiadomienie Pokaż więcej
Aa
Magazyn T3Magazyn T3
Aa
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Szukaj
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Zaobserwuj
  • Advertise
© 2007-2023
Magazyn T3 > Wszystkie > Testy > TEST: Fiat Freemont 2.0 Multijet II AWD
Testy

TEST: Fiat Freemont 2.0 Multijet II AWD

Marcin Kubicki
Marcin Kubicki Opublikowany 20/02/2014
Podziel się
3 minut(y) czytania

Flagowy SUV włoskiego producenta w najbardziej ekskluzywnej wersji sprawia, że po oddaniu kluczyków głęboko w sercu czuć żal, że to już koniec tej wspaniałej motoryzacyjnej przygody.

Już w chwilę po ujrzeniu zarysu majestatycznej, wręcz muskularnej sylwetki auta, od razu staje się jasne, że mamy do czynienia z autem wyjątkowym. Wyraźnie zarysowane linie niemal 5-metrowego nadwozia i szykowny, a zarazem nowoczesny w designie przód, naprawdę mogą się podobać, ale dopiero po wejściu do środka kabiny na twarzy pojawia się mimowolny „banan”. Niesamowita wręcz przestronność, 540-litrowy bagażnik, czy praktyczny 7-siedzeniowy układ amfiteatralny oraz ponad 20 różnego rodzaju schowków to dopiero początek dobroci, jakie zafundował nam Fiat. Ogromne wrażenie robi jakość użytych materiałów – tapicerkę wykonano z eleganckiej skóry, podobnie jak obicia kierownicy i gałki zmiany biegów. Siadając na wygodnych przednich podgrzewanych fotelach momentalnie rzuca się w oczy czytelny 8,4-calowy dotykowy wyświetlacz współpracujący z nawigacją, zestawem słuchawkowym Bluetooth oraz wbudowanym odtwarzaczem DVD, portem USB i czytnikiem kart SD. W wersji Lounge otrzymujemy również kamerę cofania oraz system car audio firmy Alpine, którego łączna moc 368 W napełnia kabinę bardzo donośnym brzmieniem.

W kwestiach technicznych na pierwszy plan wysuwa się oczywiście napęd na 4 koła, który do spółki z silnikiem o mocy 170 KM daje tej furze potężny argument w starciu z terenową nawierzchnią. Samochód jest dynamiczny i pokazuje swój pazur, jednak nie można oprzeć się wrażeniu, że zawieszenie jest nieco za sztywne, co jest odczuwalne zwłaszcza w trakcie przejażdżki po nieco bardziej wymagającym terenie. Sama jednostka napędowa cechuje się sporą wydajnością i zaskakująco niskim jak na te gabaryty auta zużyciem paliwa.

W naszym odczuciu testowany samochód to najlepszy model produkcji Fiata, jaki w ostatnim czasie ujrzał światło dzienne i nawet jeśli można kręcić nosem na jego cenę, to jakość wykonania oraz oferowany komfort nie pozwalają przejść obok tego SUV-a obojętnie.

- Reklama -

Specyfikacja

PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA 183 KM/H
PRZYSPIESZENIE 0-100 KM/H 11,1 sekundy
SILNIK 2-litrowy, diesel
SKRZYNIA BIEGÓW 6-biegowa, automatyczna
MOC 170 KM
MOMENT OBROTOWY 350 NM
ŚREDNIE ZUŻYCIE paliwa Podawane przez producenta 7,3 L/100 KM

Gorąca cecha

WYPOSAŻENIE
Wersja Lounge to prawdziwy pokaz kunsztu w doborze wyposażenia. Wysokiej jakości materiały, 8,4-calowy ekran dotykowy czy porządny 368-watowy zestaw audio od Alpine to tylko kilka pozycji z długiej listy bajerów, jakie możemy tutaj znaleźć.

Suche fakty

WYGLĄD
Masywna sylwetka Fiata prezentuje się bardzo ładnie. Wielbiciele „napakowanych” SUV-ów nie powinni mieć tu powodów do narzekań.

- Reklama -

SILNIK
Jednostka napędowa o mocy 170 KM zapewnia przyzwoite osiągi i cechuje się niezłym jak na wielkość auta zużyciem paliwa.

ZAWIESZENIE
Ogólnie nie jest złe, ale wydaje się nieco za twarde. Odczuć można to zwłaszcza po wjechaniu na mocno nierówną nawierzchnię.

Ocena
3.8

Zdaniem T3

Bardzo udany SUV, który ma spore szanse przypodobać się wielbicielom dużych i wygodnych aut, sprawdzających się zarówno w mieście, jak i poza nim.

  • Design
  • Jakość wykonania
  • Funkcjonalność
  • Cena

Może cię także zainteresować

TEST: PocketBook InkPad Color 2

RECENZJA: Chants of Sennaar

TEST: ASUS ExpertBook B9 (B9403)

TEST: Jabra Elite 4

Hyundai ogłasza polskie ceny nowego modelu KONA Electric

TAGI: fiat, Freemont, Motoryzacja, test
Marcin Kubicki 30/09/2015 20/02/2014
Podziel się tym artykułem
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Skopiuj link Drukuj
Podziel się
Autor: Marcin Kubicki
Od jedenastu lat redaktor naczelny Magazynu T3. Ekspert w dziedzinie nowych technologii. Częsty gość programów radiowych i telewizyjnych. Prowadzący konferencji technologicznych. Autor wydawnictw książkowych o grach oraz organizator koncertów. Pasjonat muzyki, kina i literatury.
Poprzedni artykuł Nowe Google Maps dla użytkowników desktopowych
Następny artykuł Smartwatch od HTC już na targach MWC 2014?

Ostatnie newsy

Nextbase z ofertą dla rodziców i nie tylko
Moto Newsy 21/09/2023
TEKKEN 8 – weź udział w zamkniętej becie
Gaming Newsy 20/09/2023
Hyundai ogłasza polskie ceny nowego modelu KONA Electric
Moto Newsy 20/09/2023
Vistula – nowa kolekcja jesień-zima 2023
Newsy 19/09/2023

Reklama

//

Stylowy, rzetelny, inteligentny – Magazyn T3. Jesteśmy wiodącym magazynem lifestyle’owym, dostępnym co miesiąc w druku i cały czas dla Was online, skupionym na nowych technologiach.

NASZE SERWISY

DOM, OGRÓD I WNĘTRZA BudujemyDom.pl | WybieramyDom.pl | CoZaIle.pl | Informator Budownictwa | ZielonyOgródek.pl | CzasNaWnetrze.pl | Ekobudowanie.pl

 

MUZYKA I DŹWIĘK Audio.com.pl | MagazynGitarzysta.pl | MagazynPerkusista.pl | EstradaiStudio.pl | LiveSound.pl

 

ELEKTRONIKA I AUTOMATYKA ElektronikaB2B.pl | AutomatykaB2B.pl | Elektronika Praktyczna | Elportal.pl | Świat Radio
FOTOGRAFIA, EDUKACJA I HI-TECH DigitalCameraPolska.pl | Fotopolis.pl | MagazynT3.pl | MlodyTechnik.pl
ZDROWIE I RODZINA KtoCieWyleczy.pl

Magazyn T3Magazyn T3
Zaobserwuj
© 2007-2023
Witaj z powrotem!

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?