Połącz się z nami

Newsy

Spotify inwestuje w podcasty

Firma zakupiła dwa serwisy z audycjami.

Opublikowane

dnia

Już niedługo kolekcja podcastów dostępnych na Spotify powiększy się o wiele nowych tytułów. Serwis streamingowy oficjalnie ogłosił zakup dwóch portali powiązanych z produkcją podcastów: Gimlet Media i Anchor.

Pierwszy spośród nowych partnerów Spotify jest profesjonalnym producentem audycji internetowych. Gimlet Media to firma odpowiedzialna za powstanie wielu podcastów, na przykład StartUp czy Reply All. Anchor jest natomiast usługą, która umożliwia początkującym twórcom audycji nagranie, opublikowanie i zarabianie na ich twórczości. Obydwie transakcje zostaną sfinalizowane przed końcem bieżącego kwartału. Przedstawiciele Spotify nie podali, ile dokładnie kosztował zakup portali, wiadomo jednak, że to nie jedyne przejęcie zaplanowane na ten rok – firma chce wydać od 400 do 500 milionów dolarów na kolejne zakupy związane z podcastami, w tym tworzenie własnych, niedostępnych nigdzie indziej serii.

W poprzednim kwartale Spotify wiodło się bardzo dobrze. Serwis rozszerzył swój zasięg o 13 kolejnych krajów w rejonie Bliskiego Wschodu i północnej Afryki, co pozwoliło na znaczące powiększenie bazy użytkowników. Między innymi dzięki temu po raz pierwszy w historii firma zanotowała kwartalny zysk rzędu 107 milionów dolarów. W 2019 roku Spotify nie chce zwalniać tempa, ale planuje jeszcze skuteczniejsze przyciąganie nowych użytkowników.

Entuzjastka rozwiązań mobilnych, dobrej herbaty i gier RPG. Z inżynierską precyzją testuje każdy sprzęt niezależnie od miejsca, w którym aktualnie się znajduje.

Kontynuuj czytanie
Kliknij, by skomentować

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Technologie

Sztuczna inteligencja od Adobe rozpoznaje edytowane zdjęcia

Narzędzie do walki z technologią deepfake?

Opublikowane

dnia

W erze Photoshopa coraz trudniej jest rozpoznać, które zdjęcia są w pełni naturalne, a które zostały poddane retuszowi. Pomóc w tym może sztuczna inteligencja rozwijana przez Adobe i Uniwersytet Kalifornijski w Berkeley rozpoznająca, czy dana grafika była poddawana korekcie.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

Nowy wygląd aplikacji mobilnej Spotify

Zmiany przede wszystkim dla użytkowników Premium.

Opublikowane

dnia

Spotify od jakiegoś czasu mocno stawia na podcasty. Widać to także w nowym układzie aplikacji mobilnej dla subskrybentów serwisu – biblioteka zawartości została ułożona w taki sposób, aby dawać im łatwiejszy dostęp do słuchowisk.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

Reedycja konsoli PC Engine Core Grafx od Konami

W wersjach na rynek amerykański, europejski i japoński.

Opublikowane

dnia

Niektóre konsole nie osiągnęły takiej popularności jak NES czy Sega Genesis, a przynajmniej nie w Europie. PC Engine, znane także jako TurboGrafx-16, było w późnych latach 80 prawdziwym hitem w Japonii, ale na zachodzie zdobyło stosunkowo niewielu fanów. Mimo tego Konami postanowiło wypuścić w świat jej odświeżoną wersję.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

Mapy Google ze zgłaszaniem utrudnień drogowych

Kolejne funkcje dla społeczności w popularnej aplikacji.

Opublikowane

dnia

Wielu kierowców preferuje Yanosika i Waze od Map Google – te pierwsze aplikacje pozwalają uzyskiwać szybkie informacje na temat nagłych sytuacji drogowych. Funkcja zgłaszania utrudnień nareszcie trafiła także do polskiej wersji nawigacji od Google.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Technologie

Nowości od Creative w strefie audio!

Coś dla sportowców i fanów dobrego dźwięku.

Opublikowane

dnia

przez

Creative wprowadza kolejne nowości na lato, nowy model słuchawek bezprzewodowych edycja specjalna Outlier Air Sports, niskobudżetowe słuchawki Outlier Active dla wszystkich aktywnych, odporny na warunki atmosferyczne głośnik Muvo Play, nowatorski zestaw głośnikowy 2.1 do komputera Pebble Plus.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie
Reklama

Popularne