Głośno mówi się o relaunchu na rynek MySpace, tym razem potwierdza to jeden z menadżerów firmy, Rikki Webster.
Webster dał do zrozumienia, że pod koniec 2012 roku zobaczymy zupełnie nowy MySpace i ma nadzieję, ze będzie on równie oblegany co w latach 2005-2008, kiedy to właśnie ten portal był najczęściej odwiedzanym serwisem społecznościowym na świecie. Po swoim okresie świetności zainteresowanie jakie zyskało MySpace przeszło na inne serwisy, chociażby Facebook czy Twitter, oraz inne nowopowstałe. Czy marka zdoła powrócić do swojej świetności?
Od kilku lat prowadzone są prace, mające na celu odnalezienie rozwiązań, które przyciągnęłyby użytkowników do serwisu.
Najlepsze lata MySpace to przede wszystkim 2006 rok. W latach 2005-2007 marka związana była z News Corp, a szef firmy, Rupert Murdoch, wielokrotnie przyznawał, że był to spory błąd i MySpace nie skorzystał ze swojej szansy niemal na wszystkich frontach. Od kiedy jednak serwis jest pod władaniem Specific Media oraz Justina Timberlake?a, nastąpiła widoczna poprawa. Serwis skupić ma się przede wszystkim na mediach, a nie na aspekcie społecznościowym.