Connect with us

Cześć, czego szukasz?

Internet Maker

Pozycjonowanie strony internetowej a reklamy w Internecie – czym się różnią?

Nie masz cierpliwości do pozycjonowania? Skorzystaj z pomocy profesjonalistów!

Chcesz osiągnąć sukces w e-biznesie i zwiększyć widoczność swojej strony w sieci? Nie pozostaje Ci nic innego jak zająć się promocją witryny. Zacznij od inwestycji w pozycjonowanie, czyli zgodnej ze wskazówkami Google optymalizacji strony pod wyszukiwarkę internetową. Pamiętaj, że największa ilość wejść pochodzi właśnie z wyszukiwarek, dlatego zajmowanie wysokiej pozycji w rankingu Google szybko przełoży się na lepsze statystyki.

Pozycjonowanie – na czym polega i z czym się wiąże?

Jak się zapewne domyślasz, celem pozycjonowania strony internetowej jest zwiększanie widoczności i ruchu na stronie WWW. Za pośrednictwem pozycjonowania można szybko i skutecznie dostosować stronę do wymagań wyszukiwarki internetowej w celu osiągnięcia możliwie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas frazy. Pamiętaj, że słowa kluczowe muszą być zgodne z tematyką strony, gdyż Internauci nie lubią być oszukiwani.

Warto jeszcze wspomnieć o czynnościach, które są bezpośrednimi składowymi całego procesu pozycjonowania stron WWW. W pierwszej kolejności dokonuje się optymalizacji kodu HTML strony. Mało kto z tego procederu rezygnuje, gdyż jest on niezbędny, jeśli rzeczywiście jesteśmy nastawieni na sukces. Następnie należy przygotować treści na stronę, które będą nasycone odpowiednią ilością słów kluczowych i pojawią się w nich właściwe nagłówki. Na koniec nie można zapomnieć o pozyskiwaniu linków z innych stron. Można skorzystać z katalogów firm sponsorowanych, ale też przydadzą się współprace z innymi portalami.

Chwilowe efekty i długotrwałe rezultaty

Wykupienie reklamy na wybranym przez nas portalu w żaden sposób nie zmieni dotychczas zajmowanej przez nas pozycji w wyszukiwarce. Odnośniki takie są oznaczane jako odpłatne reklamy, a nie jako strony jak myślą niektórzy. Dodatkowo trzeba mieć na uwadze, że w przypadku reklamy wejścia na naszą stronę będą pochodzić z serwisu, na którym się reklamujemy, a nie z wyszukiwarki, tak jak to ma miejsce w przypadku pozycjonowania. Nie zapominajmy, że z racji pozycjonowania na efekty trzeba długo czekać, ale są one długotrwałe. Reklamy generują chwilowy ruch i po upływie czasu są nieprzydatne.

Pozostaje jeszcze ustalenie dosyć istotnej kwestii, kto zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony. Wszelkie działania możesz prowadzić na własną rękę ale musisz liczyć się z sumiennością i zaangażowaniem, jakiego będą one wymagać. Nie masz czasu ani cierpliwości do pozycjonowania i chcesz jedynie śledzić jego efekty? Skorzystaj z pomocy London Digital Marketing Agency – profesjonalistów z zakresu SEO, którzy zrobią wszystko za Ciebie.

Autor

Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.

Może cię też zainteresować

Gaming

Czy Steam nareszcie pojawi się na Chrome OS?

Testy

Google dołącza do klubu producentów smartfonów z autorskimi procesorami.

Newsy

Kilka nowych widżetów, przypomnienia dla rodzin i wiele więcej.

Newsy

Pierwsze smartfony oparte o układ Tensor.