Połącz się z nami

Internet Maker

Pozycjonowanie strony internetowej a reklamy w Internecie – czym się różnią?

Nie masz cierpliwości do pozycjonowania? Skorzystaj z pomocy profesjonalistów!

Opublikowane

dnia

Chcesz osiągnąć sukces w e-biznesie i zwiększyć widoczność swojej strony w sieci? Nie pozostaje Ci nic innego jak zająć się promocją witryny. Zacznij od inwestycji w pozycjonowanie, czyli zgodnej ze wskazówkami Google optymalizacji strony pod wyszukiwarkę internetową. Pamiętaj, że największa ilość wejść pochodzi właśnie z wyszukiwarek, dlatego zajmowanie wysokiej pozycji w rankingu Google szybko przełoży się na lepsze statystyki.

Pozycjonowanie – na czym polega i z czym się wiąże?

Jak się zapewne domyślasz, celem pozycjonowania strony internetowej jest zwiększanie widoczności i ruchu na stronie WWW. Za pośrednictwem pozycjonowania można szybko i skutecznie dostosować stronę do wymagań wyszukiwarki internetowej w celu osiągnięcia możliwie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas frazy. Pamiętaj, że słowa kluczowe muszą być zgodne z tematyką strony, gdyż Internauci nie lubią być oszukiwani.

Warto jeszcze wspomnieć o czynnościach, które są bezpośrednimi składowymi całego procesu pozycjonowania stron WWW. W pierwszej kolejności dokonuje się optymalizacji kodu HTML strony. Mało kto z tego procederu rezygnuje, gdyż jest on niezbędny, jeśli rzeczywiście jesteśmy nastawieni na sukces. Następnie należy przygotować treści na stronę, które będą nasycone odpowiednią ilością słów kluczowych i pojawią się w nich właściwe nagłówki. Na koniec nie można zapomnieć o pozyskiwaniu linków z innych stron. Można skorzystać z katalogów firm sponsorowanych, ale też przydadzą się współprace z innymi portalami.

Chwilowe efekty i długotrwałe rezultaty

Wykupienie reklamy na wybranym przez nas portalu w żaden sposób nie zmieni dotychczas zajmowanej przez nas pozycji w wyszukiwarce. Odnośniki takie są oznaczane jako odpłatne reklamy, a nie jako strony jak myślą niektórzy. Dodatkowo trzeba mieć na uwadze, że w przypadku reklamy wejścia na naszą stronę będą pochodzić z serwisu, na którym się reklamujemy, a nie z wyszukiwarki, tak jak to ma miejsce w przypadku pozycjonowania. Nie zapominajmy, że z racji pozycjonowania na efekty trzeba długo czekać, ale są one długotrwałe. Reklamy generują chwilowy ruch i po upływie czasu są nieprzydatne.

Pozostaje jeszcze ustalenie dosyć istotnej kwestii, kto zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony. Wszelkie działania możesz prowadzić na własną rękę ale musisz liczyć się z sumiennością i zaangażowaniem, jakiego będą one wymagać. Nie masz czasu ani cierpliwości do pozycjonowania i chcesz jedynie śledzić jego efekty? Skorzystaj z pomocy London Digital Marketing Agency – profesjonalistów z zakresu SEO, którzy zrobią wszystko za Ciebie.

Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.

Kontynuuj czytanie
1 komentarz

1 komentarz

  1. iCEA Daniel

    07/08/2019 o 07:22

    Warto zauważyć, że pozycjonowanie w dzisiejszych realiach nie ogranicza się tylko do standardowych działań. Należy również realizować strategię rozwoju wartościowego Contentu na stronie jak i link buildingu.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Internet Maker

Jak szybko i łatwo stworzyć stronę mobilną

Opublikowane

dnia

W dzisiejszych czasach coraz bardziej popularne staje się przeglądanie stron internetowych na urządzeniach mobilnych. Ba! Samo surfowanie po sieci to w sumie już przeszłość – obecnie zakupy czy płatności mobilne to chleb powszedni dla polskich internautów. 

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Internet Maker

Strona na WordPressie? Grunt to dobry hosting

Opublikowane

dnia

WordPress jest powszechnie uważany za najlepszy system zarządzania treścią zarówno dla prostych blogów i stron, jak i większych serwisów internetowych oraz sklepów. Szacuje się, że już 23% witryn na świecie korzysta z WordPressa, a wśród nich takie marki jak BBC,  MTV czy Sony.

(więcej…)

Kontynuuj czytanie

Internet Maker

Jak zabezpieczyć swoje zdjęcia w chmurze

Opublikowane

dnia

Niedawny wyciek nagich zdjęć znanych osobistości wznowił dyskusje na temat bezpieczeństwa naszych prywatnych danych. Jako że część fotografii została wykradziona poprzez iCloud, prezentujemy dziś jak zabezpieczyć swoje dane w chmurze. (więcej…)

Kontynuuj czytanie

Internet Maker

Jak usunąć historię swojej aktywności z Facebooka?

Opublikowane

dnia

Usunięcie swojej aktywności z Facebooka nie jest takie proste, jakby się mogło wydawać. Portal społecznościowy daje możliwość zachowania kopii swoich postów oraz zamknięcia całego konta, jednak co w przypadku gdy chcemy usunąć tylko poszczególne wpisy? (więcej…)

Kontynuuj czytanie

Internet Maker

Pozbądź się spamu z pluginem MotionCAPTCHA

Opublikowane

dnia

Obecnie captcha jest jednym z najlepszych sposobów na zatrzymanie spamu. W niniejszym artykule przestawię troszkę inną jej odmianę, niż zazwyczaj możemy odnaleźć na stronach internetowych. (więcej…)

Kontynuuj czytanie
Reklama

Popularne