Connect with us

Cześć, czego dzisiaj szukasz?

Internet Maker

Pozycjonowanie strony internetowej a reklamy w Internecie – czym się różnią?

Nie masz cierpliwości do pozycjonowania? Skorzystaj z pomocy profesjonalistów!

Chcesz osiągnąć sukces w e-biznesie i zwiększyć widoczność swojej strony w sieci? Nie pozostaje Ci nic innego jak zająć się promocją witryny. Zacznij od inwestycji w pozycjonowanie, czyli zgodnej ze wskazówkami Google optymalizacji strony pod wyszukiwarkę internetową. Pamiętaj, że największa ilość wejść pochodzi właśnie z wyszukiwarek, dlatego zajmowanie wysokiej pozycji w rankingu Google szybko przełoży się na lepsze statystyki.

Pozycjonowanie – na czym polega i z czym się wiąże?

Jak się zapewne domyślasz, celem pozycjonowania strony internetowej jest zwiększanie widoczności i ruchu na stronie WWW. Za pośrednictwem pozycjonowania można szybko i skutecznie dostosować stronę do wymagań wyszukiwarki internetowej w celu osiągnięcia możliwie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas frazy. Pamiętaj, że słowa kluczowe muszą być zgodne z tematyką strony, gdyż Internauci nie lubią być oszukiwani.

Warto jeszcze wspomnieć o czynnościach, które są bezpośrednimi składowymi całego procesu pozycjonowania stron WWW. W pierwszej kolejności dokonuje się optymalizacji kodu HTML strony. Mało kto z tego procederu rezygnuje, gdyż jest on niezbędny, jeśli rzeczywiście jesteśmy nastawieni na sukces. Następnie należy przygotować treści na stronę, które będą nasycone odpowiednią ilością słów kluczowych i pojawią się w nich właściwe nagłówki. Na koniec nie można zapomnieć o pozyskiwaniu linków z innych stron. Można skorzystać z katalogów firm sponsorowanych, ale też przydadzą się współprace z innymi portalami.

Chwilowe efekty i długotrwałe rezultaty

Wykupienie reklamy na wybranym przez nas portalu w żaden sposób nie zmieni dotychczas zajmowanej przez nas pozycji w wyszukiwarce. Odnośniki takie są oznaczane jako odpłatne reklamy, a nie jako strony jak myślą niektórzy. Dodatkowo trzeba mieć na uwadze, że w przypadku reklamy wejścia na naszą stronę będą pochodzić z serwisu, na którym się reklamujemy, a nie z wyszukiwarki, tak jak to ma miejsce w przypadku pozycjonowania. Nie zapominajmy, że z racji pozycjonowania na efekty trzeba długo czekać, ale są one długotrwałe. Reklamy generują chwilowy ruch i po upływie czasu są nieprzydatne.

Pozostaje jeszcze ustalenie dosyć istotnej kwestii, kto zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony. Wszelkie działania możesz prowadzić na własną rękę ale musisz liczyć się z sumiennością i zaangażowaniem, jakiego będą one wymagać. Nie masz czasu ani cierpliwości do pozycjonowania i chcesz jedynie śledzić jego efekty? Skorzystaj z pomocy London Digital Marketing Agency – profesjonalistów z zakresu SEO, którzy zrobią wszystko za Ciebie.

Autor

Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.

3 komentarze

3 Comments

  1. iCEA Daniel

    07/08/2019 at 07:22

    Warto zauważyć, że pozycjonowanie w dzisiejszych realiach nie ogranicza się tylko do standardowych działań. Należy również realizować strategię rozwoju wartościowego Contentu na stronie jak i link buildingu.

  2. Paweł Duda

    30/11/2019 at 13:57

    Reklama płatna i pozycjonowanie mogą się także świetnie uzupełniać. Dotyczy to szczególnie nowych biznesów, gdzie startujemy z nową stronę internetową i będziemy potrzebować natychmiast klientów.
    Wtedy płatna reklama z Google ADS będzie optymalnym rozwiązaniem na start.

    Równolegle warto uruchomić sobie kampanię SEO, bo jak zostało wspomniane w artykule – pozycjonowanie daje długotrwałe pozycje w postaci ruchu organicznego. W efekcie czego z czasem będziemy mogli zredukować i zoptymalizować koszty płatnej reklamy.

  3. eunika

    10/04/2020 at 09:33

    Rzeczywiście teraz wiele firm stawia na content marketing i ja takie rozwiązanie polecam, oczywiście nie mam na myśli tylko i wyłącznie prowadzenia bloga firmowego, bo to już standard. Linki pozyskane na przykład przy współpracy z portalami banżowymi to dobra opcja.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nowy numer

Reklama

Może cię też zainteresować

Newsy

Dotychczas Google pobierało opłatę od swoich konkurentów.

Newsy

Tym razem kosztują jedynie 100 dolarów.

Newsy

Na początku wypróbują go posiadacze pierwszej generacji Nest Hub.

Newsy

Wiele zmian w Wear OS i oprogramowaniu do pracy.