Połącz się z nami

Internet Maker

Pozycjonowanie strony internetowej a reklamy w Internecie – czym się różnią?

Nie masz cierpliwości do pozycjonowania? Skorzystaj z pomocy profesjonalistów!

Chcesz osiągnąć sukces w e-biznesie i zwiększyć widoczność swojej strony w sieci? Nie pozostaje Ci nic innego jak zająć się promocją witryny. Zacznij od inwestycji w pozycjonowanie, czyli zgodnej ze wskazówkami Google optymalizacji strony pod wyszukiwarkę internetową. Pamiętaj, że największa ilość wejść pochodzi właśnie z wyszukiwarek, dlatego zajmowanie wysokiej pozycji w rankingu Google szybko przełoży się na lepsze statystyki.

Pozycjonowanie – na czym polega i z czym się wiąże?

Jak się zapewne domyślasz, celem pozycjonowania strony internetowej jest zwiększanie widoczności i ruchu na stronie WWW. Za pośrednictwem pozycjonowania można szybko i skutecznie dostosować stronę do wymagań wyszukiwarki internetowej w celu osiągnięcia możliwie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas frazy. Pamiętaj, że słowa kluczowe muszą być zgodne z tematyką strony, gdyż Internauci nie lubią być oszukiwani.

Warto jeszcze wspomnieć o czynnościach, które są bezpośrednimi składowymi całego procesu pozycjonowania stron WWW. W pierwszej kolejności dokonuje się optymalizacji kodu HTML strony. Mało kto z tego procederu rezygnuje, gdyż jest on niezbędny, jeśli rzeczywiście jesteśmy nastawieni na sukces. Następnie należy przygotować treści na stronę, które będą nasycone odpowiednią ilością słów kluczowych i pojawią się w nich właściwe nagłówki. Na koniec nie można zapomnieć o pozyskiwaniu linków z innych stron. Można skorzystać z katalogów firm sponsorowanych, ale też przydadzą się współprace z innymi portalami.

Chwilowe efekty i długotrwałe rezultaty

Wykupienie reklamy na wybranym przez nas portalu w żaden sposób nie zmieni dotychczas zajmowanej przez nas pozycji w wyszukiwarce. Odnośniki takie są oznaczane jako odpłatne reklamy, a nie jako strony jak myślą niektórzy. Dodatkowo trzeba mieć na uwadze, że w przypadku reklamy wejścia na naszą stronę będą pochodzić z serwisu, na którym się reklamujemy, a nie z wyszukiwarki, tak jak to ma miejsce w przypadku pozycjonowania. Nie zapominajmy, że z racji pozycjonowania na efekty trzeba długo czekać, ale są one długotrwałe. Reklamy generują chwilowy ruch i po upływie czasu są nieprzydatne.

Pozostaje jeszcze ustalenie dosyć istotnej kwestii, kto zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony. Wszelkie działania możesz prowadzić na własną rękę ale musisz liczyć się z sumiennością i zaangażowaniem, jakiego będą one wymagać. Nie masz czasu ani cierpliwości do pozycjonowania i chcesz jedynie śledzić jego efekty? Skorzystaj z pomocy London Digital Marketing Agency – profesjonalistów z zakresu SEO, którzy zrobią wszystko za Ciebie.

Autor:

Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.

3 komentarze

3 Comments

  1. iCEA Daniel

    07/08/2019 dnia 07:22

    Warto zauważyć, że pozycjonowanie w dzisiejszych realiach nie ogranicza się tylko do standardowych działań. Należy również realizować strategię rozwoju wartościowego Contentu na stronie jak i link buildingu.

  2. Paweł Duda

    30/11/2019 dnia 13:57

    Reklama płatna i pozycjonowanie mogą się także świetnie uzupełniać. Dotyczy to szczególnie nowych biznesów, gdzie startujemy z nową stronę internetową i będziemy potrzebować natychmiast klientów.
    Wtedy płatna reklama z Google ADS będzie optymalnym rozwiązaniem na start.

    Równolegle warto uruchomić sobie kampanię SEO, bo jak zostało wspomniane w artykule – pozycjonowanie daje długotrwałe pozycje w postaci ruchu organicznego. W efekcie czego z czasem będziemy mogli zredukować i zoptymalizować koszty płatnej reklamy.

  3. eunika

    10/04/2020 dnia 09:33

    Rzeczywiście teraz wiele firm stawia na content marketing i ja takie rozwiązanie polecam, oczywiście nie mam na myśli tylko i wyłącznie prowadzenia bloga firmowego, bo to już standard. Linki pozyskane na przykład przy współpracy z portalami banżowymi to dobra opcja.

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Popularne

Aplikacje G-Suite zmieniają się w Google Workspace

Newsy

Google kończy wsparcie dla Daydream VR

Newsy

Google Pixel 5 i Pixel 4a 5G oficjalnie

Newsy

Desktopowa Wikipedia zmienia wygląd

Newsy

Połącz
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera i bądź na bieżąco!