Connect with us

Czego poszukujesz?

Internet Maker

Pozycjonowanie strony internetowej a reklamy w Internecie – czym się różnią?

Nie masz cierpliwości do pozycjonowania? Skorzystaj z pomocy profesjonalistów!

Chcesz osiągnąć sukces w e-biznesie i zwiększyć widoczność swojej strony w sieci? Nie pozostaje Ci nic innego jak zająć się promocją witryny. Zacznij od inwestycji w pozycjonowanie, czyli zgodnej ze wskazówkami Google optymalizacji strony pod wyszukiwarkę internetową. Pamiętaj, że największa ilość wejść pochodzi właśnie z wyszukiwarek, dlatego zajmowanie wysokiej pozycji w rankingu Google szybko przełoży się na lepsze statystyki.

Pozycjonowanie – na czym polega i z czym się wiąże?

Jak się zapewne domyślasz, celem pozycjonowania strony internetowej jest zwiększanie widoczności i ruchu na stronie WWW. Za pośrednictwem pozycjonowania można szybko i skutecznie dostosować stronę do wymagań wyszukiwarki internetowej w celu osiągnięcia możliwie jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane przez nas frazy. Pamiętaj, że słowa kluczowe muszą być zgodne z tematyką strony, gdyż Internauci nie lubią być oszukiwani.

Warto jeszcze wspomnieć o czynnościach, które są bezpośrednimi składowymi całego procesu pozycjonowania stron WWW. W pierwszej kolejności dokonuje się optymalizacji kodu HTML strony. Mało kto z tego procederu rezygnuje, gdyż jest on niezbędny, jeśli rzeczywiście jesteśmy nastawieni na sukces. Następnie należy przygotować treści na stronę, które będą nasycone odpowiednią ilością słów kluczowych i pojawią się w nich właściwe nagłówki. Na koniec nie można zapomnieć o pozyskiwaniu linków z innych stron. Można skorzystać z katalogów firm sponsorowanych, ale też przydadzą się współprace z innymi portalami.

Chwilowe efekty i długotrwałe rezultaty

Wykupienie reklamy na wybranym przez nas portalu w żaden sposób nie zmieni dotychczas zajmowanej przez nas pozycji w wyszukiwarce. Odnośniki takie są oznaczane jako odpłatne reklamy, a nie jako strony jak myślą niektórzy. Dodatkowo trzeba mieć na uwadze, że w przypadku reklamy wejścia na naszą stronę będą pochodzić z serwisu, na którym się reklamujemy, a nie z wyszukiwarki, tak jak to ma miejsce w przypadku pozycjonowania. Nie zapominajmy, że z racji pozycjonowania na efekty trzeba długo czekać, ale są one długotrwałe. Reklamy generują chwilowy ruch i po upływie czasu są nieprzydatne.

Pozostaje jeszcze ustalenie dosyć istotnej kwestii, kto zajmie się pozycjonowaniem Twojej strony. Wszelkie działania możesz prowadzić na własną rękę ale musisz liczyć się z sumiennością i zaangażowaniem, jakiego będą one wymagać. Nie masz czasu ani cierpliwości do pozycjonowania i chcesz jedynie śledzić jego efekty? Skorzystaj z pomocy London Digital Marketing Agency – profesjonalistów z zakresu SEO, którzy zrobią wszystko za Ciebie.

Autor

Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.

Może cię też zainteresować

Newsy

Powiększony „średniak” z pojemniejszym akumulatorem.

Newsy

Do wyboru mamy inteligentne kamerki i wideodzwonki.

Newsy

Pierwsze smartfony wyposażone w autorski procesor Google.

Newsy

Problem dotyczy urządzeń z wersją 2.3.7 i starszych.