Korzystając z tej witryny, wyrażasz zgodę na Politykę prywatności.
Akceptuję
Magazyn T3Magazyn T3Magazyn T3
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Czytasz: Pół miliona iRobotów w Polsce
Podziel się
Powiadomienie Pokaż więcej
Aa
Magazyn T3Magazyn T3
Aa
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Szukaj
  • Newsy
  • Testy
  • Gaming
  • Moto
  • Kultura
  • Publikacje
  • Magazyn
  • Kontakt i współpraca
Zaobserwuj
  • Advertise
© 2007-2023
Magazyn T3 > Wszystkie > Newsy > Pół miliona iRobotów w Polsce
Newsy

Pół miliona iRobotów w Polsce

Polacy wybierają iRobota?

Michał Lis
Michał Lis Opublikowany 24/11/2020
Podziel się
3 minut(y) czytania

Roboty sprzątające to globalnie jedna z dynamiczniej rozwijających się kategorii małego AGD. Polacy podążają za tym trendem, chętnie zamieniając tradycyjny odkurzacz na robota. Propagatorem tego typu rozwiązań jest amerykańska firma iRobot, która za sprawą autoryzowanego importera i dystrybutora – firmy DLF – poinformowała właśnie o przekroczeniu pułapu sprzedaży 500 000 robotów w Polsce.

Bieżący rok obfituje w ważne dla marki iRobot wydarzenia:

  • 30 lecie powstania – założona w 1990 roku firma opracowała jedne z najważniejszych robotów na świecie i ma bogatą historię pełną innowacji.
  • 30 milionów sprzedanych robotów sprzątających na świecie.
  • 500 tysięcy sprzedanych robotów sprzątających w Polsce.

Pierwszy robot odkurzający Roomba został zaprezentowany światu w 2002 roku. Już dwa lata później za sprawą polskiego dystrybutora, firmy DLF, roboty sprzątające iRobot weszły na polski rynek. Jako zupełnie nowa kategoria produktowa, w której AGD łączy się z IT, musiały przejść długą drogę od sprzętu niszowego, dla tzw. geeków do urządzeń powszechnie używanych w naszych domach. Dynamika rozwoju tej kategorii znajduje odzwierciedlenie w liczbach. W Polsce do 2010 roku roboty sprzątające iRobot znalazły około 50.000 nabywców, a w kolejnej dekadzie 9-krotność tej liczby. Statystyka ta nie uwzględnia wyłącznie robotów odkurzających Roomba, ale także współpracujące z nimi roboty mopujące Braava, które stanowią około 10% udziału sprzedaży w Polsce.

- Reklama -

„Z marką iRobot współpracujemy od 16 lat i niezmiernie cieszy nas jej rynkowy sukces na rynku globalnym. Wspólnie, konsekwentnie pracowaliśmy nad  popularyzacją kategorii robotów sprzątających przeznaczonych do użytku domowego. Działania te w połączeniu z produktem wysokiej jakości oraz dbałością o najwyższy poziom jakości obsługi przed i posprzedażowej, przyniosły wymierne efekty.  Poza dynamiką sprzedaży, iRobot cieszy się mianem najbardziej pożądanej marki wśród robotów sprzątających i jednej z najpopularniejszych marek w kategorii urządzeń do odkurzania. To niezwykłe osiągnięcie, zważywszy na fakt, że w 2012 roku rynek tej kategorii produktowej wart był 3 mln PLN, a szacujemy, że pod koniec roku wartość rynku będzie oscylowała w granicach 400 mln PLN. Kategoria robotów sprzątających stanowi wartościowo około 25% całego rynku odkurzaczy w Polsce, a w ostatnim kwartale może sięgnąć 30%. Te imponujące wartości nie byłyby możliwe do osiągnięcia bez stabilnych podstaw struktur naszej firmy i współpracy z rzetelnymi partnerami handlowymi” – powiedział Arkadiusz Grochowski, członek zarządu DLF sp. z o.o., dyrektor ds. sprzedaży i marketingu.

Może cię także zainteresować

Słuchawki Bowers & Wilkins Px8 w nowym, burgundowym wykończeniu

RIVACASE VA1075/VA1080 – mobilne zasilanie dla laptopów

Creative Stage SE mini – soundbar z Bluetooth i USB

System macOS Sonoma dostępny

Nissan prezentuje samochód pokazowy Concept 20-23

TAGI: irobot, robot sprzątający, robotyka
Michał Lis 24/11/2020 24/11/2020
Podziel się tym artykułem
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Skopiuj link Drukuj
Podziel się
Autor: Michał Lis
Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.
Poprzedni artykuł iRobot na miarę potrzeb
Następny artykuł HBO wyprodukuje serial The Last of Us

Ostatnie newsy

Słuchawki Bowers & Wilkins Px8 w nowym, burgundowym wykończeniu
Newsy 28/09/2023
RIVACASE VA1075/VA1080 – mobilne zasilanie dla laptopów
Newsy 28/09/2023
Creative Stage SE mini – soundbar z Bluetooth i USB
Newsy 28/09/2023
System macOS Sonoma dostępny
Newsy 27/09/2023

Reklama

//

Stylowy, rzetelny, inteligentny – Magazyn T3. Jesteśmy wiodącym magazynem lifestyle’owym, dostępnym co miesiąc w druku i cały czas dla Was online, skupionym na nowych technologiach.

NASZE SERWISY

DOM, OGRÓD I WNĘTRZA BudujemyDom.pl | WybieramyDom.pl | CoZaIle.pl | Informator Budownictwa | ZielonyOgródek.pl | CzasNaWnetrze.pl | Ekobudowanie.pl

 

MUZYKA I DŹWIĘK Audio.com.pl | MagazynGitarzysta.pl | MagazynPerkusista.pl | EstradaiStudio.pl | LiveSound.pl

 

ELEKTRONIKA I AUTOMATYKA ElektronikaB2B.pl | AutomatykaB2B.pl | Elektronika Praktyczna | Elportal.pl | Świat Radio
FOTOGRAFIA, EDUKACJA I HI-TECH DigitalCameraPolska.pl | Fotopolis.pl | MagazynT3.pl | MlodyTechnik.pl
ZDROWIE I RODZINA KtoCieWyleczy.pl

Magazyn T3Magazyn T3
Zaobserwuj
© 2007-2023
Witaj z powrotem!

Zaloguj się

Zapomniałeś hasła?