UNIQLO ogłasza ekscytującą współpracę z brytyjską projektantką Anyą Hindmarch na nową kolekcję „T-SHIRT SHOP” na lato 2025. Kolekcja, która zadebiutuje 22 maja, wyróżnia się unikalnymi T-shirtami, które łączą prostotę japońskiej marki z charakterystycznym stylem Hindmarch. Kluczowym elementem są zygzakowate przeszycia oraz motyw oka, który pojawia się na każdym produkcie.
„Jestem podekscytowana premierą kolekcji UNIQLO x Anya Hindmarch T-SHIRT SHOP. To kolekcja T-shirtów na co dzień, które każdy powinien mieć w swojej szafie, przerobionych w moim charakterystycznym stylu” – powiedziała Anya Hindmarch. Kolekcja łączy funkcjonalność i zabawne podejście do klasyki odzieży codziennej.
W kolekcji znajduje się pięć modeli T-shirtów, które można traktować jak system o nazwach przypominających kody:
- T1BOXY – luźniejszy krój w stylu “boyfriend”, wykonany z bawełny, idealny do jeansów
- T2CLASSIC – dopasowany krój z krótszymi rękawami, wykonany z lekkiej bawełny Slub
- T3SLEEVELESS – bez rękawów, z elementem na prawym ramieniu i motywem oka na plecach
- T4TANK – dopasowany top z prążkowanej bawełny, idealny na upalne dni
- KT1EASY – T-shirt dziecięcy, prosty z zabawnymi detalami, dostępny w czterech kolorach
Dodatkowo, w ofercie znalazły się kwadratowe saszetki w dwóch rozmiarach, które są nie tylko funkcjonalne, ale także pełne humoru – idealne na podróże lub jako opakowanie prezentowe.
Kolekcja będzie dostępna w sklepach UNIQLO oraz online na stronie uniqlo.com. UNIQLO x ANYA HINDMARCH to doskonała propozycja na lato, łącząca klasykę z nowoczesnym, zabawnym podejściem do codziennych T-shirtów. Z pewnością stanie się must-have w szafach miłośników funkcjonalnej, ale stylowej odzieży.