Użytkownicy serwisu Instagram doczekali się w końcu zapowiadanej od jakiegoś czasu sporej aktualizacji interfejsu aplikacji mobilnej. Zmianie uległo również logo, które zostało przebudowane od podstaw.
Instagram to nadal jedna z najpopularniejszych sieci społecznościowych na świecie. Nic więc dziwnego, że zmiana wyglądu serwisu skupionego na zdjęciach wzbudziła spore zainteresowanie. Po aktualizacji, która jest już dostępna na system iOS i za chwilę będzie również na Androida, na dzień dobry otrzymamy nowe logo. Wpisuje się ono w obecnie panujące trendy, czego nie można było powiedzieć o już lekko zakurzonym starym designie. Prawdziwa magia zaczyna się jednak dopiero po odpaleniu aplikacji. Sam layout nie zmienił się prawie wcale, ale zniknęły z niego kolory. Instagram tłumaczy to próbą skupienia naszej uwagi na samych zdjęciach i filmach, co w gruncie rzeczy ma wiele sensu. Obecny design ma nie rozpraszać naszej uwagi podczas przeglądania wpisów. Reszta zmian to zwykła kosmetyka.