W najnowszej kampanii GAP tancerze i artyści prezentują jesienną kolekcję dżinsów jako płótno dla kreatywności. Kampania promuje wyrażanie siebie poprzez modę, muzykę i taniec.
Reżyserem i choreografem kampanii „Get loose” jest Sergio Reis. W filmie nakręconym przez Dana Martensena, Troye Sivan wraz z grupą taneczną CDK Company wykonują układ do viralowego hitu Thundercat Funny Thing. Artyści występują w luźnych dżinsach, inspirując do swobodnego ruchu i kreowania indywidualnego stylu.
„Tej jesieni świętujemy 55-lecie GAP w branży dżinsowej, oferując kolekcję luźnych fasonów, które pozwalają na wyrażanie siebie”. – powiedział Mark Breitbard, prezes i dyrektor generalny GAP. „Nasza kampania z udziałem Troye Sivana doskonale oddaje ducha tej chwili, prezentując swobodę za pośrednictwem produktów GAP denim i łącząc modę z rozrywką”.
Jesienna kolekcja stwarza nieograniczone możliwości ekspresji. Kampania przedstawia różnorodność dżinsów GAP, które stanowią esencję filozofii „get loose”:
- Troye Sivan ma na sobie męskie Baggy Jeans ze sztywnego, ciemnego denimu oraz koszulkę Supima® Relaxed Tee w kolorze białym. W drugim looku Sivan nosi jeansy Loose Cargo Jeans, inspirowane latami 90. w kolorze brązowym, zestawione z bluzą Heavyweight Zip Hoodie i kurtką Corduroy Jacket.
- Tancerze prezentują nowe, jesienne modele dżinsów GAP o różnych intensywnościach sprania i fasonach. Kluczowe style obejmują damskie Baggy, Extra Baggy i Horseshoe Jeans, a także męskie Loose Jeans z lat 90., Baggy Jean i Denim Cargos w połączeniu z klasycznymi t-shirtami, koszulami i innymi elementami.
Troye Sivan, urodzony w RPA, a wychowany w Australii, znany jest nie tylko ze swojego unikalnego brzmienia, łączącego electro pop i łagodne melodie, ale także z wyjątkowego stylu, który idealnie odzwierciedla jego osobowość i twórczość.
Kampania GAP na jesień 2024 wystartowała 21 sierpnia w mediach cyfrowych, drukowanych, nośnikach outdoorowych, wideo, mediach społecznościowych oraz kanałach GAP. Jesienna kolekcja dżinsów jest już dostępna w sklepach stacjonarnych i online. GAP nawiąże również współpracę z Troye’em Sivanem przy tworzeniu specjalnej playlisty dla sklepów marki, która pojawi się także na Spotify.