Connect with us

Cześć, czego dzisiaj szukasz?

Newsy

Facebook planuje stworzenie smartwatcha

Urządzenie ma być nastawione na funkcje zdrowotne i społecznościowe.

Facebook po raz kolejny próbuje przebić się na rynek sprzętu elektronicznego pod własną marką. Najnowszy raport wskazuje, że gigant social media chce stworzyć własny inteligentny zegarek, ściśle powiązany z oferowanymi przez niego usługami.

Informacja o smartwatchu z logiem Facebooka trafiła w weekend na portal The Information. Według niej kilka niezależnych źródeł powiązanych z serwisem społecznościowym potwierdziło, że projekt znajduje się właśnie w fazie dopracowywania prototypu.

Zegarek ma być ściśle połączony z usługami oferowanymi przez Facebooka, w tym WhatsAppem. Ponadto zostanie on wyposażony we wszystkie funkcje fitnessowo-zdrowotne, jakie przeważnie oferuje tego typu sprzęt – śledzenie aktywności, liczenie kroków czy monitoring parametrów zdrowotnych. Będzie on najprawdopodobniej działał na Wear OS, a o stały dostęp do sieci zadba połączenie komórkowe. Raport nie podaje więcej szczegółów na temat projektu, chociaż wskazuje on, że pierwsza generacja smartwatcha może wejść na rynek już w przyszłym roku, a druga – w 2023 r..

To nie pierwszy sprzęt sygnowany logiem Facebooka – serwis społecznościowy ma na koncie ekrany smart home z serii Portal, a już wkrótce do sprzedaży trafią inteligentne okulary stworzone we współpracy z Ray-Banem. Serwis społecznościowy zarządza także marką produkującą rozwiązania VR Oculus, jak również planuje wejść na rynek AR za pośrednictwem Projektu Aria.

Autor

Dobry duch i woda na młyn naszej redakcji. Pilnuje terminów, buduje treści i tworzy layout magazynu. Czasami też znajduje czas na filiżankę kawy, bez której nie wyobraża sobie życia.

Kliknij, by skomentować

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Nowy numer

Reklama

Może cię też zainteresować

Newsy

Wśród dostępnych informacji pełne imiona i nazwiska, numery telefonów i adresy e-mail.

Newsy

Ochrona przed kapryśną pogodą.

Newsy

Przeznaczony tylko dla użytkowników poniżej 13 roku życia.

Newsy

Obiecuje studyjny efekt przy wykorzystaniu jedynie smartfona.