Marka łącząca włoską jakość, najnowsze trendy oraz technologie stworzone z myślą o wspieraniu sportowców rozwija swoją działalność na polskim rynku. W drugim kwartale 2024 roku Diadora oficjalnie wystartowała z lokalną stroną internetową.
Pochodząca z malowniczego Caerano di San Marco marka z blisko 80-letnią tradycją, od zawsze wspiera miłośników sportu – niezależnie od ich poziomu zaawansowania. Swój cel realizuje sponsorując i zapewniając wysokiej jakości produkty gwiazdom światowego formatu, takim jak m.in.: Alejandro Davidovich Fokina, Martine Trevisan, czy Jan Zieliński, ale również obiecującym talentom ligi juniorów, jak m.in. Jan Sadzik. Warto wspomnieć również o historycznych nazwiskach, które dumnie reprezentowały włoski brand na kortach i boiskach – Bjorn Borg, Dino Meneghin, Marco Van Basten, czy Roberto Baggio.
Marka wielokrotnie uhonorowała sportowców, akcentując ich dokonania w swoich kolekcjach. Tak jak w przypadku najnowszej kolekcji na sezon SS24, bluz i koszulek, które dumnie zdobi numer startowy 226 należący do włoskiej olimpijki Gabrielli Dorio – zdobywczyni złotego medalu podczas igrzysk w Los Angeles w 1984 roku.
Diadora angażuje się także we współpracę z wydarzeniami sportowymi, w tym największą imprezę tenisową, jedyny turniej WTA w Polsce – BNP Paribas Poland Open (2022 i 2023). Marka obecna jest w ponad 60 krajach na całym świecie. Kamieniem milowym w jej rozwoju na polskim rynku było nawiązanie partnerskiej współpracy w 2020 roku z firmą MM Sport w zakresie dystrybucji kolekcji sportowych i lifestyle, rozszerzając tym samym swoją sieć sprzedaży i relacji wśród kolejnych fanów.
W maju ruszyła oficjalna strona internetowa www.diadorapolska.com.pl na której pokatalogowane zostało obuwie, odzież, akcesoria, sekcja wyprzedaży oraz filtrowanie potrzeb według wybranego sportu (biegania, piłki nożnej i tenisa).