Miniony rok nie był łaskawy dla HTC. Pomimo wydania kilku świetnych smartfonów, producent notował malejące zyski w każdym kwartale, podczas gdy największa konkurencja w postaci Apple i Samsunga mogła się cieszyć z rekordowych przychodów.
CEO HTC Peter Chou, w wywiadzie dla Wall Street Journal stwierdził, że spowodowane było to zbyt małą agresywnością na rynku reklamy, co podyktowane było ograniczonymi funduszami przeznaczonymi na zadania związane z marketingiem. Chou wyraził również nadzieję, że w tym roku jego firma przyciągnie do siebie o wiele większą liczbę konsumentów.
?Choć nie mamy może takiej ilości pieniędzy, by na bieżąco kontrować posunięcia Apple i Samsunga, to dla nas najważniejszą rzeczą jest fakt, że oferujemy klientom unikalne produkty, które są w stanie przyciągać ich uwagę.? ? mówi Chou.
Jednym z takich urządzeń może być np. smartfon M7, który być może zadebiutuje już za kilka dni, podczas targów CES.