Chociaż to nowe MacBooki Pro okazały się gwiazdą konferencji Unleashed, producent przedstawił nam jeszcze jedną ekscytującą premierę. Oto trzecia generacja podstawowej wersji prawdziwie bezprzewodowych słuchawek od Apple.
Nowe AirPodsy doczekały się lekko odświeżonego designu – teraz ich douszne wkładki są pochylone w dół, wzorem AirPodsów Pro, a charakterystyczne „ogonki” spłaszczyły się i skróciły, co ułatwi stabilne umiejscowienie sprzętu w uszach. Najważniejszą zmianą jest jednak dodanie wsparcia dla dźwięku przestrzennego. Słuchawki śledzą ruchy głowy użytkownika i dopasowują do niego sposób odtwarzania muzyki, tworząc trójwymiarową przestrzeń dźwiękową. Urządzenie zostało także wyposażone w tryb adaptacyjnej korekcji, dostrajającej brzmienie do uszu słuchacza.
AirPodsy 3 generacji potrafią grać przez 6 godzin na jednym ładowaniu, a etui ładujące wydłuża ten czas do aż 30 godzin. Naładujemy je za pomocą złącza Lightning i bezprzewodowo poprzez ładowarkę MagSafe. Ponadto wkładki są one odporne na wodę i pot w klasie IPX4. Ulepszony czujnik kontaktu ze skórą automatycznie pauzuje odtwarzanie, gdy wyciągniemy słuchawki z uszu.
Za nowe AirPodsy zapłacimy 950 PLN. Słuchawki trafią do sprzedaży 26 października.