Connect with us

Cześć, czego szukasz?

Newsy

Spór o jabłuszko

Apple oskarża Nowy Jork o to, że w najnowszej kampanii zastosował logotyp jabłuszka. Według firmy jest ono znacznie zbliżone do ich już słynnego symbolu. Skarga już została złożona.

Jabłuszko związane jest w miejska inicjatywą \”GreenNYC\”, która ma na celu propagowanie przyjaznych dla środowiska inicjatyw. Głównym przesłaniem kampanii jest recykling i inne ekologiczne działania.

Firma Apple jest jednak zdania, że jabłuszko z tej inicjatywy jest łudząco podobne do tego jakim posługuje się koncern. Skarga wpłynęła do Urzędu Patentów i Znaków towarowych.

Spór ma miejsce już od stycznia, ponieważ Apple obawia się, że podobne symbole zdezorientują klientów tej popularnej marki. Oczywiście z taką tezą nie zgadza się miasto.
Jak ten spór się zakończy? I czy faktycznie te znaki są podobne?

Źródło: http://www.brandrepublic.com/login/News/799955/

Może cię też zainteresować

Newsy

Urządzenie podobno pojawi się już pod koniec przyszłego roku.

Testy

Czy najnowsze jabłko okaże się świeżutkie czy też robaczywe?

Testy

Stylowy, potężny i wytrzymały – tegoroczny flagowiec Apple nie stanowi zaskoczenia.

Newsy

Wewnątrz kryją się zupełnie nowe, jeszcze mocniejsze procesory.