Apple oskarża Nowy Jork o to, że w najnowszej kampanii zastosował logotyp jabłuszka. Według firmy jest ono znacznie zbliżone do ich już słynnego symbolu. Skarga już została złożona.
Jabłuszko związane jest w miejska inicjatywą \”GreenNYC\”, która ma na celu propagowanie przyjaznych dla środowiska inicjatyw. Głównym przesłaniem kampanii jest recykling i inne ekologiczne działania.
Firma Apple jest jednak zdania, że jabłuszko z tej inicjatywy jest łudząco podobne do tego jakim posługuje się koncern. Skarga wpłynęła do Urzędu Patentów i Znaków towarowych.
Spór ma miejsce już od stycznia, ponieważ Apple obawia się, że podobne symbole zdezorientują klientów tej popularnej marki. Oczywiście z taką tezą nie zgadza się miasto.
Jak ten spór się zakończy? I czy faktycznie te znaki są podobne?
Źródło: http://www.brandrepublic.com/login/News/799955/