Dziś w samo południe zakończyła się kolejna edycja naszego konkursu „Witryna Miesiąca”. Użytkownicy wybrali jedną spośród kilkudziesięciu stron WWW. Swojego faworyta wytypowało również redakcyjne jury.
Przez cały miesiąc (od 10 września do dzisiaj) Internauci oddawali głosy na wybraną witrynę. Strony, które stanęły do rywalizacji, próbowały pozyskać jak najwięcej głosów.
W tym miesiącu pierwsze miejsce zdobyła witryna zum.org.pl (zum.org.pl), która otrzymała 382 głosy. W poprzedniej edycji konkursu zajęła drugie miejsce, tym razem zajęła najwyższe miejsce na podium. Strina została założona z myślą o rodzicach, którzy borykają się z problemami układu moczowego u swoich dzieci.
Na drugim miejscu znalazło się forum kobiet (www.forum.kobiet.pl). Głosy na tę stronę oddano 278 razy.
Trzecie miejsce przypadło stronie TOZ Wrocław (http://www.zotozwro.org.pl/).
Uczestników naszego konkursu, którym tym razem nie powiodło się w głosowaniu publiczności, zachęcamy do ponownego udziału w jego kolejnej edycji. Przypominamy, że nagroda jest bardzo atrakcyjna! Stronie www, która zdobędzie tytuł \”Witryna Miesiąca\”, zostanie ufundowana warta 10 tys. zł kampania reklamowa w portalu MagazynyInternetowe.pl.
Na kampanię reklamową składają się:
- jednorazowa emisja boxu reklamowego w newsletterze (8 tys. subskrybentów) o wartości 2.000 zł,
- niestandardowa forma graficzna na stronie głównej portalu przez okres miesiąca o wartości 4.000 zł,
- pakiet 30.000 odsłon na 1 unikalnego użytkownika billboardu (750×100) lub sky scrappera (120×600) o wartości 4.000 zł.
W tym miesiącu nie mogło zabraknąć również witryny wyróżnionej przez nasze redakcyjne jury. Tym razem postanowiliśmy wyróżnić stronę IleMogeWypic.pl (http://www.ilemogewypic.pl/). Jury redakcyjne jednomyślnie uznało, że witryna stworzona została z pomysłem, a ponadto pełni rolę edukacyjną. Na stronie każdy za darmo może sprawdzić ile może wypić i po jakim czasie od spożycia alkoholu może usiąść za kierownicą samochodu.
Na stronie można także znaleźć alkotesty i symulatory, które mają uświadomić kierowcom, że po spożyciu alkoholu nie powinno się prowadzić.
Poza walorami edukacyjnymi, strona dostarcza również sporo rozrywki, co tylko zachęca do kolejnych na niej odwiedzin.
Twórcom wyróżnionej witryny gratulujemy świetnego pomysłu i życzymy zapału w tworzeniu kolejnych alkosymulatorów.
Wyłoniona w tej kategorii strona, poza odznaczeniem \”Witryna Wyróżniona\”, otrzymuje nagrodę w postaci kampanii reklamowej w portalu MagazynyInternetowe.pl. Wartość kampanii wynosi 5 tys. zł.
Na kampanię reklamową składają się:
- jednorazowa emisja boxu reklamowego w newsletterze (7 tys. subskrybentów) o wartości 2.000 zł,
- paczka 20.000 odsłon na 1 unikalnego użytkownika billboardu (750×100) lub sky scrappera (120×600) lub innej kreacji o wartości 3.000 zł.
Wszystkim wygranym gratulujemy! Jednocześnie zachęcamy do zgłaszania swoich witryn i głosowania na strony www, które już zostały zweryfikowane.