Sympatia.pl jeden z największych polskich serwisów randkowych, został strategicznym partnerem medialnym Multikina w akcji, która kierowana jest do singli.
Sieć Multikino od kilku tygodni organizuje czwartkowe seanse dla singli, od 15 maja w projekcie tym uczestniczyć będzie także Sympatia.pl. Na potrzeby akcji została przygotowana specjalna promocja –
na stronach Sympatii prowadzony będzie konkurs \”Gramy w single\”, w którym wygrywać można bilety na seanse filmowe dla singli w sieci Multikino. Z kolei każdy uczestnik czwartkowych seansów dla singli, otrzyma wraz z biletem ulotkę z kodem uprawniającym do darmowego testowego korzystania z serwisu Sympatia.pl.
W czasie trwania seansów dla singli Sympatia.pl i Multikino rozdawać będą upominki i gadżety, organizować konkursy etc. Działania te prowadzone będą przez kilka miesięcy, do października br. Akcji towarzyszyć będzie kampania w Multikinach pod hasłem \”Miłosne równania\”, która obejmie m.in. ulotki, bannery, naklejki a także kampanię spotową na ekranach sieci Multikino.
Szczegóły dotyczące akcji znaleźć można w serwisie http://sympatia.onet.pl/randki_w_kinie.html.