Dedykowany zespół w Biurze Obsługi Klienta dostępny przez całą dobę, zarządzanie wieloma domenami z poziomu jednego konta użytkownika oraz przypisywanie dowolnej ilości domen do stworzonych kont – to tylko niektóre ze zmian w ofercie hostingu wprowadzonych przez home.pl.
Klienci korzystający z Linii Serwerów Profesjonalnych to najczęściej firmy, które na serwerach home.pl instalują strategiczne dla ich biznesu usługi: pocztę e-mail, usługi e-commerce oraz rozbudowane strony WWW. W przypadku średnich i dużych przedsiębiorstw możliwość błyskawicznego kontaktu z usługodawcą jest jednym z kluczowych kryteriów wyboru oferty hostingowej.
Dla tej właśnie grupy home.pl stworzył zespół wysoko wykwalifikowanych konsultantów, którzy będą dostępni pod specjalnym numerem infolinii. Porady będzie można także zasięgnąć kontaktując się e-mailowo lub korzystając z kanału czat. Dzięki temu home.pl będzie mógł zagwarantować natychmiastową reakcję na zgłoszenia swoich klientów.
„Prosty hosting oferuje obecnie wiele firm, można zaobserwować także ogromną rozpiętość cenową usług, z darmowym hostingiem włącznie. Jednak wielu klientów szybko przekonuje się, że oprócz serwera i łącza internetowego dobry dostawca musi gwarantować odpowiednią jakość obsługi. O ile w przypadku prywatnej strony WWW brak kontaktu z administratorem może powodować jedynie frustrację, o tyle w przypadku firmy, która na serwerze przechowuje ważne pliki lub pocztę, brak takiego wsparcia oznacza wymierne straty finansowe” – komentuje Jan Zaborowski, kierownik produktu z firmy home.pl.
Nowością w Linii Profesjonalnej jest możliwość tworzenia w każdej domenie odrębnych skrzynek pocztowych o tej samej nazwie. Oznacza to, że użytkownik posiadający serwer należący do Linii Profesjonalnej, na którym umieszczone są dwa różne serwisy (przykładowo serwis1.pl i serwis2.pl), ma możliwość stworzenia dla nich dwóch skrzynek pocztowych o tej samej nazwie (np. kontakt@serwis1.pl i kontakt@serwis2.pl). Dzięki temu rozwiązaniu adresy skrzynek pocztowych będą miały proste nazwy, a wiadomości wysyłane na te adresy będą trafiały do osobnych skrzynek.
Wydajność i niezawodność techniczną usług świadczonych w ramach Linii Profesjonalnej gwarantują serwery HP Proliant, aktualnie najszybsze i najwydajniejsze rozwiązania dostępne na rynku. Ponadto, klienci mają do dyspozycji unikatowy system zdublowanej kopii zapasowej. Backup jest realizowany w czasie rzeczywistym pomiędzy niezależnymi centrami danych zlokalizowanymi w dwóch miejscach w Polsce.
Zmiany w ofercie hostingu obejmują również zaawansowaną wirtualizację, pozwalającej na pełną separację usług w ramach platformy (zasobów serwera, przestrzeni dyskowej, danych Klienta) oraz nowy system monitorujący, badający funkcjonowanie serwerów i usług, oraz pozwalający na prognozowanie heurystyczne i wczesne zapobieganie sytuacjom kryzysowym.
„Zmiany, które wprowadziliśmy wynikają wprost z potencjału, który posiadamy jako największy dostawca usług hostingowych w Polsce. Firmy, które ograniczają się do zaoferowania przestrzeni dyskowej po jak najniższej cenie, nie są w stanie spełnić takich oczekiwań Klientów jak całodobowy support w języku polskim czy odpowiednio wysoki poziom bezpieczeństwa” – deklaruje Jan Zaborowski.