Już od dziś, brand managerowie, centra handlowe, organizatorzy eventów oraz firmy poszukujące nowego sposobu na uatrakcyjnienie swoich imprez będą mogły wykorzystywać innowacyjne narzędzie marketingowe, jakim jest FlashBox. System ten cieszył się ogromną popularnością podczas imprezy Smirnoff Nightlife Exchange Project, która odbyła się 27 października w Warszawie.
System do robienia zdjęć FlashBox to nowatorskie uzupełnienie eventów promocyjnych, świątecznych, rozrywkowych, korporacyjnych. Sprawdzi się jako atrakcja w centrach handlowych, centrach rozrywki czy klubach. Zdjęcia z automatu są wywoływane na miejscu, a przestrzeń na dole paska ze zdjęciem może zostać wypełniona indywidualnie zaprojektowaną reklamą lub tekstem przygotowanym wcześniej przez organizatora eventu. Można także personalizować zdjęcia za pomocą specjalnie zaprojektowanych ramek, które pomieszczą tekst promocyjny. Zdjęcia można pobierać i dzielić ze znajomymi za pomocą poczty elektronicznej i portali społecznościowych.
„System do robienia zdjęć FlashBox to świetny sposób na uatrakcyjnienie eventu, a także efektywne narzędzie reklamowe” – mówi Eran Huppert, Dyrektor Zarzadzający, FlashBox Poland. „Goście zwykle opuszczają kabinę Flashboxa z uśmiechem na twarzy, zabierając ze sobą namacalny dowód radosnych chwil w postaci paska ze zdjęciami” – dodaje. „W takich momentach czujemy, że uczestniczymy w powstawaniu szczęśliwych wspomnień, co jest dla nas źródłem wielkiej satysfakcji. Jeszcze bardziej cieszy nas fakt, że opinie osób, które zetknęły się z Flashboxem są tak entuzjastyczne. Jesteśmy zachwyceni wyjątkowo ciepłym przyjęciem produktu przez naszych klientów”- podsumowuje Huppert.
Produkty FlashBox cechuje ponadto wyjątkowo atrakcyjna forma wizualna, dostosowana do charakteru eventu.