home.pl wprowadził nowe rozwiązanie dla sprzedawców handlujących w sieci. Click Shop to sklep internetowy oparty o najnowsze technologie, efektywnie wspierające działania sprzedażowe.
Z usług szczecińskiej firmy korzysta obecnie ponad 2,7 tys. właścicieli sklepów. Tak jak miało to miejsce w przypadku ostatnich wdrożeń, home.pl i tym razem skorzystała z wiedzy swoich Klientów prowadząc aktywne działania oparte o crowdsourcing oraz współpracę z betatesterami.
Nowy sklep home.pl oferuje szereg możliwości , dzięki którym użytkownik może w całości skupić się na rozwoju swojego internetowego biznesu. Obok szybkiej realizacji zamówień, efektywnego zarządzania gospodarką magazynową oraz obsługi bezpiecznych płatności, wdrożone zostały również inne nowatorskie rozwiązania. Pulpit startowy, wzbogacony o system inteligentnych komunikatów, umożliwia szybką i precyzyjną reakcję właściciela sklepu internetowego na zdarzenia występujące w jego sklepie. Style graficzne to unikalny mechanizm, który umożliwia dostosowanie wyglądu dowolnego elementu sklepu do potrzeb własnego e-biznesu bez jakiejkolwiek wiedzy technologicznej – klikając, przeciągając i wybierając odpowiednie opcje. Unikalny wygląd sklepu zapewni specjalna oferta indywidualnych pakietów graficznych.
Dodatkowo home.pl zdecydował się udostępnić Click Shop w ramach akcji Internetowa Rewolucja realizowanej razem z Google i PKPP Lewiatan w celu popularyzacji handlu internetowego wśród małych i średnich przedsiębiorstw.
Click Shop jest dostępny w ofercie home.pl w dwóch pakietach rozliczanych w formie abonamentowej. Cena promocyjna, towarzysząca wprowadzeniu nowego produktu wynosi w przypadku Click Shop 48 zł, a w przypadku Click Shop Premium 72 zł miesięcznie.