GetResponse, lider email marketingu w Polsce, ogłasza rewolucyjną ofertę dla nowych klientów. Czeka na nich najlepsza oferta na rynku z bezpłatnym kontem do 1 000 subskrybentów.
GetResponse, wiodący dostawca usług email marketingowych w Polsce i na świecie, przedstawił nową ofertę cenową, która będzie obowiązywać od początku 2011 roku. Oferta obejmuje dwa modele płatności: stałą opłatę abonamentową oraz opłatę za zrealizowaną wysyłkę.
W modelu abonamentowym konto do 1000 subskrybentów jest bezpłatne a klienci przekraczający ten pułap będą co miesiąc uiszczać opłatę, zależną od wielkości listy. W tym wariancie częstotliwość i wielkość wysyłek jest nielimitowana, a ceny dla list powyżej 1000 subskrybentów zaczynają się od 79,95 zł. Jest to najniższa cena na rynku.
W modelu opłat za wysyłkę klient zapłaci jedynie za wysłane wiadomości email. Rewolucyjny cennik można pobrać tutaj.
Dodatkowo, GetResponse rozszerza ofertę na darmowy email marketing do końca roku. Polscy marketerzy będą mogli jeszcze przez kolejny miesiąc korzystać ze wszystkich funkcjonalności serwisu całkowicie za darmo i bez żadnych ograniczeń co do wielkości listy i wysyłki.
GetResponse, bez względu na wybrany model, nie pobiera żadnych opłat za:
utrzymanie bazy danych
wygenerowany transfer
niestandardową wagę emaila
oraz zapewnia bezpłatną obsługę klienta i wsparcie Account Managera.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat przełomowej oferty GetResponse na stronie www.getresponse.pl/email-rewolucja.html