Przyszłość Delicious rysuje się w nieco jaśniejszych barwach. Firma Yahoo sprzedała projekt założycielom YouTube, którzy włączą go do swojej nowej firmy o nazwie AVOS.
Chad Hurley oraz Steve Chen stali się nowymi właścicielami Delicious. Zapowiadają, że dane użytkowników będą zachowane, a nowy zespół serwisu ma dodawać kolejne funkcje i dbać o jego dalszy rozwój. {link_wew 7511}Yahoo{/link_wew} sugeruje natomiast by użytkownicy zalogowali się na swoje konta i zgodzili się na przeniesienie zakładek do nowego właściciela. Transfer ma zakończyć się w lipcu.
O sprzedaży Delicious mówi się od połowy grudnia ubiegłego roku, kiedy to dotychczasowy właściciel serwisu, Yahoo, przedstawił plany reorganizacji. Jednym z elementów nowej strategii było zaprzestanie rozwijania serwisu do kolekcjonowania internetowych zakładek.
Yahoo kupiło Delicious pod koniec 2005 roku za ok. 10-15 mln dolarów. Szczegóły finansowe zakupu przez AVOS nie zostały podane. W połowie marca pojawiły się jednak głosy, że {link_wew 7606}Yahoo{/link_wew} jest gotowa sprzedać projekt nawet za milion dolarów.