Internetowy sklep Merlin.pl otworzył nowy dział. Zgodnie ze strategią rozwoju nowych kategorii produktowych, wprowadził do sprzedaży odzież i akcesoria. Firma chce poszerzyć swój udział w rosnącym rynku zakupów przez internet.
Merlin.pl z początkiem kwietnia 2011 r. uruchomił dział Moda. Odzież należy do najchętniej kupowanych produktów przez internautów. Wprowadzenie jej do oferty Merlin.pl jest zgodne ze strategią tworzenia wielobranżowego sklepu, kojarzonego z life stylem. Firma ma szansę tym samym zwiększyć swój udziału w dynamicznie rosnącym rynku zakupów przez internet.
Polski e-commerce jest w fazie dynamicznego rozwoju, a Polaków nie trzeba już przekonywać do zakupów w sieci. Wraz ze zwiększaniem się dostępu do internetu, zwiększa się świadomość, jakie możliwości on stwarza. Ponadto właśnie w dorosłe życie wkracza pokolenie, które wychowało się na internecie. Zacznie się coraz ostrzejsza walka o Klienta, wygra ją ten, kto będzie miał najlepszą ofert – mówi Anna Bogdańska, prezes Merlin.pl.
W ofercie nowego działu znajduje się odzież damska, męska i dziecięca, bielizna, torby i akcesoria oraz biżuteria. Sklepowi zależało na pozyskaniu takich firm, których odzież jest trudno dostępna w Polsce, lub jeszcze niedostępna w innych sklepach internetowych. Ceny odzieży i akcesoriów są minimum 10 proc. niższe od cen rynkowych, w planowanych akcjach promocyjnych będzie można je kupić nawet o 70 proc. taniej.
Wraz z uruchomieniem nowego działu, Merlin.pl prowadzi akcję „Przymierzaj i kupuj bez obaw!”. Klientom sklepów internetowych przysługuje 10 dni na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny, najczęściej jednak muszą pokryć koszty odesłania produktu. Merlin.pl wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i gwarantuje nie tylko zwrot pieniędzy za zakupiony produkt, ale również zwrot kosztów jego odesłania.