Terror, przemoc i wszechogarniające szaleństwo. Wakacje w raju zamieniają się w piekło, po tajemniczym wybuchu epidemii, zamieniających ludzi w zombie. Jedyną szansą odciętego do reszty świata gracza na przetrwanie, jest nieustająca walka o życie i znalezienie sposobu na ucieczkę z wyspy śmierci.
Deep Silver ogłosił dziś, że będzie wydawcą Dead Island, mrocznego zombie slashera wyprodukowanej przez największego polskiego developera gier – Techland. Gra łączy w sobie elementy FPP z silnym naciskiem na walkę wręcz, rozwój bohatera oraz modyfikacją szerokiego wachlarza broni. Dead Island umożliwia grę w trybie co – op do 4 graczy na raz, ukazując tym samym dramatyczną historię walki o przetrwanie zainspirowaną klasycznymi horrorami o zombie.
Aby usatysfakcjonować najbardziej wymagających fanów, Dead Island zawiera także elementy RPG. Gracz na początku rozgrywki może wybrać jednego z dostępnych bohaterów, reprezentującego specyficzna klasę postaci, z unikatowymi umiejętnościami i drzewkiem rozwoju. W czasie gry będzie można posiąść szereg nowych umiejętności w trakcie wypełniania misji i nauczyć się nowych taktyk walki z zombie, podczas przemierzania niebezpiecznych zakątków tropikalnej wyspy.
Dead Island tworzona jest na nowym silniku Chrome Engine 5, dzięki czemu gra może pochwalić się rewelacyjną oprawą audiowizualną. Gra będzie wydana jeszcze w tym roku na całym świecie, na PC oraz konsole PlayStation 3 i Xbox 360.
Poniżej trailer gry: