Facebook rośnie w siłę! Potwierdzają to liczne badania rynkowe i raporty analityczne dotyczące mediów społecznościowych. Z portalu korzysta już 8 mln Polaków (Megapanel PBI/Gemius, październik 2010), a niemal każdy liczący się sklep prowadzi na Facebooku swoją stronę firmową, pozyskując kolejnych zwolenników. Komputronik – okrzyknięty przez wortal branżowy Interaktywnie.com w 2010 roku już po raz trzeci (2007 i 2009 rok) najlepszym sklepem internetowym w Polsce – przygotował swoim fanom, dzięki platformie InFlavo, wyjątkowe udogodnienie w robieniu e-zakupów.
Od 23 listopada 2010 roku blisko 7500 fanów Komputronika może robić zakupy w uruchomionym specjalnie dla nich sklepie na Facebooku. Narzędziem umożliwiającym prowadzenie tej formy sprzedaży jest platforma InFlavo, wdrożona na rynek social-commerce przez Grupę Integer.pl w październiku 2010 roku.
Wyjątkowość akcji Komputronika polega na zaoferowaniu użytkownikom Facebooka – w ramach prowadzonego tam sklepu — atrakcyjnej, dedykowanej oferty cenowej, niedostępnej z poziomu firmowego sklepu internetowego, prowadzonego poza portalem społecznościowym.
Z aplikacji InFlavo – poza Komputronikiem i siecią Vobis, która jako pierwsza uruchomiła swój e-sklep na Facebooku dzięki InFlavo – korzystają również między innymi Primakomp czy Best Film.
InFlavo to pionierska usługa typu social commerce, oferowana przez Grupę Integer.pl. Platforma umożliwia prowadzenie kompleksowej sprzedaży na jednym z najpopularniejszych na świecie portali społecznościowych – Facebook.com. InFlavo to doskonała aplikacja dla firm i osób indywidualnych, chcących rozszerzyć i wzmocnić wykorzystywane dotychczas kanały sprzedaży. Rozwiązanie dostępne dzięki InFlavo skierowane jest także do wszystkich lubiących aktywnie i pożytecznie spędzać czas w mediach społecznościowych. To znakomity i najbardziej praktyczny sposób na zakupy internetowe w towarzystwie e-przyjaciół, bez opuszczania Facebooka.
Zintegrowane płatności (dotpay) czy też integracja z Paczkomatami 24/7 to tylko niektóre z zalet nowego rozwiązania sprzedażowego. InFlavo oferuje 3 pakiety cenowe (35, 150, 350 złotych) oraz możliwość wykupienia licencji z indywidualną wyceną. Poza oprogramowaniem, InFlavo oferuje swoim klientom wsparcie w dziedzinie wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji z użytkownikami.