Polscy internauci mają Grono.net, Amerykanie społecznościowo-muzyczne MySpace.com, a użytkownicy z Wielkiej Brytanii oraz Irlandii serwis Bebo. Ten ostatni został właśnie uruchomiony we współpracy z portalem Gazeta.pl w polskiej wersji językowej.
Założony w 2005 r. Bebo to serwis społecznościowy, z którego na całym świecie korzysta ponad 40 milionów zarejestrowanych użytkowników. Mogą oni pisać swoje blogi, wymieniać się wiadomościami, jak również zamieszczać zdjęcia. Bebo oferuje zatem podobne funkcje, co inne czołowe serwisy tego typu.
Polskie Bebo powstało we współpracy z portalem Gazeta.pl. Dzięki temu użytkownicy serwisu otrzymają dostęp nie tylko do globalnych treści, dostarczanych przez takie firmy jak MTV, BBC czy Yahoo!, ale także do lokalnych materiałów.
Bebo to kolejna w ostatnim czasie firma z czołówki światowego internetu, m.in. obok YouTube, która zdecydowała się na uruchomienie strony po polsku. Trzeba jednak pamiętać, że w Polsce mocno zadomowiło się już Grono.net, dla wielu osób będące synonimem serwisu społecznościowego. Szykuje się więc ostra walka o gusta internautów. Doświadczenie wyniesione z konkurencji serwisów aukcyjnych Allegro i eBay.pl pokazuje, że polskie strony nie są wcale skazane w tym pojedynku na porażkę.
Wejdź i zobacz: http://bebo.gazeta.pl/
Źródło: WWW