Słuchawki bezprzewodowe są jedną z najszybciej rosnących kategorii produktowych w ofercie marki Baseus – już teraz może się ona pochwalić udziałem w globalnym rynku słuchawek TWS na poziomie ponad 2,5%. Firma liczy na dalszy wzrost w tym segmencie – m.in. za sprawą oferujących znakomity stosunek jakości do ceny premierowych modeli, trafiających również na polski rynek.
W ciągu ostatnich kilku miesięcy Baseus wprowadził do oferty kilka różnych modeli słuchawek, idealnie skrojonych pod potrzeby różnych grup użytkowników – od podstawowych, oferujących przede wszystkim świetny dźwięk, długi czas pracy na baterii i wygodną obsługę (jak np. model Baseus Bowie D05), po zaawansowane, wyposażone w aktywny system tłumienia hałasu ANC (np. model TWS Baseus Bowie MA20 czy słuchawki nauszne Baseus Bowie H1i). Nowości te zostały świetnie przyjęte m.in. przez gości targów IFA 2023 w Berlinie.
Baseus rozbudowuje również sieć sprzedaży oraz intensyfikuje działania marketingowe w segmencie audio. Ta strategia – wdrażana równolegle na wielu rynkach, w tym również polskim, przynosi wymierne efekty; wedle opublikowanego niedawno raportu firmy analitycznej Canalys, produkty marki Baseus stanowią obecnie ponad 2,5% wszystkich sprzedawanych globalnie słuchawek TWS (true wireless).
Co istotne, udział firmy w segmencie audio cały czas rośnie – w okresie od stycznia do listopada 2023 przychody Baseus ze sprzedaży produktów audio wzrosły o ponad 200% (w porównaniu z analogicznym okresem poprzedniego roku). Podobny wzrost dotyczył również wydatków na rozwijanie oraz promocję produktów audio marki.